Реклама
Програмна схема
Семестриална учебна заетост: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения по български език, 3 кредита от курсове по компютърни умения, 30 часа от курсове по спорт или изкуства и социални умения (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата; за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата.
4-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни) - избираеми
Задължително-избираеми курсове
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADVB203 Символика в рекламните изображения доц. д-р Албена Павлова 30 ч. 3 кр.
- ADVB406 Психологически тактики за въздействие в рекламата Иван Христов 30 ч. 3 кр.
- ADVB409 Реклама и векторен дизайн (Adobe Illustrator) ас. д-р Ивайло Саралийски 30 ч. 3 кр.
- ADVB420 Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Кристиян Постаджиян 60 ч. 6 кр.
- ADVB508 Ефективните реклами: визуални модели и драматургични решения преп. Ангелина Василева 30 ч. 3 кр.