TCMM367 Телекомуникационния пазар в България
Анотация:
• Курсът запознава студентите с особеностите на електронния съобщителен пазар в Република България;
• Курсът цели да даде познания за видовете електронни съобщителни услуги, различните пазарни сегменти, както и тенденциите в предлагането на услуги на българския електронен съобщителен пазар.
• Студентите да придобият умения за извършване на самостоятелни проучвания и анализи на различните пазарни сегменти;

Преподавател(и):
проф. Антони Славински
доц. Валентин Ценов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1.знаят:
Характерните особености на електронните съобщителни услуги;
Структурата и обема на електронния съобщителен пазар в България;
Критериите за определяне на предприятия със значително въздействие върху пазара и предвидените регулаторни механизми, които могат да бъдат наложени на тези предприятия;
2) могат:
• Да извършват анализи на развитието на пазара;
• Да работят самостоятелно с данни и да правят съответните изводи въз основа на тях;
• Да използват придобитите знания и умения в практическата си дейност.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Лекции и презентационни материали;
• Годишни доклади на Комисията за регулиране на съобщенията
Средства за оценяване: