CASB724 Рекламни фестивали
Анотация:
Да запознае студентите различни рекламни фестивали, техните цели и съдържание в различни секции. Да представи цялостните креативни решения на различни кампании от световната бизнес практика.
Отеля се внимание на новите технологии за създаване на ефективна комуникация и приложението им при изграждане на интерактивни решения през погледа на световните рекламни фестивали и най-добрите кампании в света.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Най-добрите рекламни фестивали - целите и съдържанието им в различните секции
• Регламентите за явяване на световни рекламни фестивали
• Начини за кандидатсване в различни рекламни форуми и фестивали
• Наградени кампании/компании през последните години – най-доброто от световната практика
• подробности около изграждането на концепцията на най-добрите кампании в света
2) могат :
• Да представят резултати за ефективността на рекламна кампания.
• Да анализират ефективни рекламни кампании от практиката
• Да изграждат самостоятелно рекламни концепции
• Да кандидатстват самостоятелно със свои проекти в различни рекламни форуми
Предварителни изисквания:
-
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение в тематиката на курса. Световни рекламните фестивали – история, регламент и подробности
- The Dubai International Advertising Festival and Dubai Lynx Awards
- Cresta Awards
- Red Apple Awards
- Clio Awards
- EFFIE Awards
- The New York Festivals Advertising Awards
- Spikes Asia Awards
- M&M Awards
- Epica Awards
- Awards for advertising and marketing effectiveness (AME Awards)
- Eurobest Awards
- Cannes Lion Awards
- Golden Drum Awards
- Самостоятелна работа - анализ на наградени кампании
Литература по темите:
• периодични списания и книги
• сайтове на избрани фестивали
• Актуализирана информация в Мудъл
• Ако са необходими допълнителни материали, книги, и статии, те ще бъдат препоръчани или раздадени от преподавателя.
Електронни ресурси на НБУ: Базата данни World Advertising Research Center, която може да се ползва както в локалната мрежа на НБУ, така и извън нея.
• База данни World Advertising Research Center (WARC) предоставя информация за всички аспекти на маркетинга, медиите и комуникациите. Платформата съдържа 45000 статии, казуси, изследователски доклади, статии, новини и резюмета на английски език. Включва проучвания на пазара, прогнозиране на рекламни разходи, профили на големи марки и задълбочени репортажи за събития в бранша.
Средства за оценяване:
презентации, самостоятелна работа, присъствие