ADVM100 Принципи на маркетинговите комуникации

Анотация:

Целта на курса Принципи на маркетинговите комуникации е да разкрие основните механизми, по които работи инструментариума от комуникационни инструменти – реклама, връзки с обществеността, насърчаването на продажбите, директния маркетинг и личните продажби. Курсът разглежда основните конали, като отделя внимание на взаимодействието помежду им, както и взаимодействието им с традиционните елементи на маркетинговия микс. Курсът обръща внимание и на някои нови и нетрадиционни комуникационни канали.

прочети още
Фотографско изкуство

Преподавател(и):

доц. Кристиян Постаджиян  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят

• Основни термини в областта на маркетинговите комуникации

• Основните канали за комуникация с потребителя

• Взаимодействието с елементите на маркетинговия микс

• Основните участници в индустрията „Маркетингови комуникации”

2) могат

• Да планират основни канали за комуникация с потребителите

• Да интерпретират успешно ролята на всеки канал в общия комуникационен микс

• Да разработват успешни стратегии в областта на маркетинговите комуникации, като успешно си взаимодействат с рекламни агенции и медии


Предварителни изисквания:
Няма

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

Мудъл НБУ

Средства за оценяване:

Анализ и дискусия