ADVM100 Принципи на маркетинговите комуникации
Анотация:
Целта на курса Принципи на маркетинговите комуникации е да разкрие основните механизми, по които работи инструментариума от комуникационни инструменти – реклама, връзки с обществеността, насърчаването на продажбите, директния маркетинг и личните продажби. Курсът разглежда основните конали, като отделя внимание на взаимодействието помежду им, както и взаимодействието им с традиционните елементи на маркетинговия микс. Курсът обръща внимание и на някои нови и нетрадиционни комуникационни канали.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Основни термини в областта на маркетинговите комуникации
• Основните канали за комуникация с потребителя
• Взаимодействието с елементите на маркетинговия микс
• Основните участници в индустрията „Маркетингови комуникации”
2) могат
• Да планират основни канали за комуникация с потребителите
• Да интерпретират успешно ролята на всеки канал в общия комуникационен микс
• Да разработват успешни стратегии в областта на маркетинговите комуникации, като успешно си взаимодействат с рекламни агенции и медии
Предварителни изисквания:
Няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Мудъл НБУ
Средства за оценяване:
Анализ и дискусия