ARTM424 Дизайн на изложбени и рекламни площи - II част
Анотация:
Дисциплината запознава студентите с начините и средствата за организация на открити и закрити изложбени пространства, рекламни площи, изложения и панаири; дава познания по проектирането и оформлението им; запознава с въздействието на цвета, осветлението, материалите, изложбените конструкции с временен и траен характер и взаимовръзките между тях, както и отражението им върху психиката на хората чрез рекламните похвати; запознава със световно известни творци и наши изтъкнати автори в областта на пространствения рекламен дизайн.
Преподавател(и):
доц. Иво Попов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Да проектират на изложбени експозиции и рекламни пространства
2) могат:
• Да проектират изложбени експозиции и рекламни пространства по индивидуални задачи
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
Познания по архитектурно чертане, графичен дизайн, 3D компютърно моделиране
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Експозиционна конструктивна система – SYMA System – I част
- Експозиционна конструктивна система – SYMA System – II част
- Експозиционна конструктивна система – Burkhardt Leitner Constructiv
- Експозиционна конструктивна система – OCTAMORM -– I част.
- Експозиционна конструктивна система – OCTAMORM -– II част
- Експозиционна конструктивна система – MERO – I част
- Експозиционна конструктивна система – MERO – II част
- Експозиционна конструктивна система –– INFINITY на Studio Dega
- Основни принципи и характеристики в проектирането и изграждането на експозиционни пространства на шоуруми
- Основни принципи и характеристики в проектирането и изграждането на експозиционни пространства в Художествени галерии
- Основни принципи и характеристики в проектирането и изграждането на изложбени щандове за изложения и панаири
- Основни принципи и характеристики в проектирането и изграждането на експозиционни пространства в търговски площи с обособени презентационни зони
- Основни принципи и характеристики в проектирането и изграждането на експозиционни пространства в детски образователни центрове
- Основни принципи и характеристики в проектирането и изграждането на временни музейни експозиции
- Основни принципи и характеристики в проектирането и изграждането на постоянни музейни експозиции
Литература по темите:
• Expo design, CARLES BROTO I COMERMA
• Exhibition Design, David Dernie, 2006