Реклама
Програмна схема
Семестриална учебна заетост: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения по български език, 3 кредита от курсове по компютърни умения, 30 часа от курсове по спорт или изкуства и социални умения (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата; за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата.
3-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни) - избираеми
Задължително-избираеми курсове
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADVB004 Основи на маркетинга Николай Тинков 30 ч. 3 кр.
- ADVB104 Реклама и потребители - културни различия доц. д-р Ирена Бокова 30 ч. 3 кр.
- ADVB301 Брифът в рекламата Александра Стоименова-Атанасова 30 ч. 3 кр.
- ADVB305 Визуални средства доц. д-р Калина Христова 30 ч. 3 кр.
- ADVB407 Потребителски инсайт Иван Христов 30 ч. 3 кр.
- CASB724 Рекламни фестивали гл. ас. д-р Даниела Кадийска 30 ч. 3 кр.