CSTM177 Проект: Дизайн за компютърни игри
Анотация:
Целта на курса е студентите да комбинират и приложат познанията си от множество изучавани курсове до момента, както и да получат нови практически знания и да усъвършенстват уменията си, с които да създадат цялостни завършени компютърни игри. По време на курса се разглеждат съвременни тенденции в конструирането на компютърни игри.
Преподавател(и):
ас. Златка Узунова
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
* Как да подходят и създадат своя собствена компютърна игра от изграждането на проект до публикуването ?.
2) могат:
* Да комбинират познанията си от изучаваните курсове в специалността;
* Да реализират собствена компютърна игра;
Предварителни изисквания:
Високо ниво на умения за работа със софтуери за двумерна и тримерна графика. Добри познания по C#.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Jeremy Gibson Bond. Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#, 2015
Alan Zucconi, Kenneth Lammers. Unity 5.x Shaders and Effects Cookbook, 2016
Joe Hocking. Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5, 2015
Ben Tristem, Mike Geig. Unity Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself (2nd Edition), 2015
Интернет ресурси: unity3d.com