CSTM177 Проект: Дизайн за компютърни игри

Анотация:

Целта на курса е студентите да комбинират и приложат познанията си от множество изучавани курсове до момента, както и да получат нови практически знания и да усъвършенстват уменията си, с които да създадат цялостни завършени компютърни игри. По време на курса се разглеждат съвременни тенденции в конструирането на компютърни игри.

прочети още
Мултимедия и компютърна анимация

Преподавател(и):

ас. Златка Узунова  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

* Как да подходят и създадат своя собствена компютърна игра от изграждането на проект до публикуването ?.

2) могат:

* Да комбинират познанията си от изучаваните курсове в специалността;

* Да реализират собствена компютърна игра;


Предварителни изисквания:
Високо ниво на умения за работа със софтуери за двумерна и тримерна графика. Добри познания по C#.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

Jeremy Gibson Bond. Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C#, 2015

Alan Zucconi, Kenneth Lammers. Unity 5.x Shaders and Effects Cookbook, 2016

Joe Hocking. Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5, 2015

Ben Tristem, Mike Geig. Unity Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself (2nd Edition), 2015

Интернет ресурси: unity3d.com