VACB605 Предпечат на рекламни издания

Анотация:

Целта по време на курса е студентите да се запознаят с дизайнерските похвати и практики при създаването на проекти за печатна реклама, които да съчетаят с научените техники на работа с програмата Adobe Illustrator и Adobe Photoshop. Тези познания ще могат да се прилагат за разработка и изпълнение на дизайнерските им решения. Студентите ще работят от концепцията до финализирането на готов продукт.

прочети още
Графичен дизайн

Преподавател(и):

гл. ас. Стоян Бунджулов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Завършилите успешно студенти, чрез усвоените техники по време на курса, ще могат да създават самостоятелно графични проекти и да използват максимално възможностите на Adobe програмите за реализиране и презентиране на художествените си идеи и завършени проекти
Предварителни изисквания:
Добър вкус и богата обща култура

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Презентация на курса
  2. Основни насоки и добри техники
  3. Работа с цвят за печат и уеб
  4. Печата според вида и техническите изисквания
  5. Медии и специфика на използването им
  6. Колиране и форматиране
  7. Дизайн и техническа подготовка на диплян
  8. Дизайн и техническа подготовка на флаер и банер
  9. Дизайн и техническа подготовка на корица
  10. Разполагане и подреждане на обекти
  11. Ошрифтяване на текст
  12. Форматиране и подредба на визии
  13. Щанци – видове
  14. Финализиране, ножове
  15. Експорт и префлайт

Литература по темите:

1. Official Adobe Print Publishing Guide – ISBN – 978-0321304667

2. Getting it Right in Print: Digital pre-press for Graphic Designers – ISBN – 978-1856694216

3. Дизайн, предпечат и печат – официално ръководство – adobe system - СофтПрес

4. Layout Workbook: A Real-World Guide to Building Pages – ISBN – 978-1592533527

5. Color Index 2: Over 1500 New Color Combinations. For Print and Web Media. – ISBN – 978-1581809381

6. Layout Index: Brochure, Web Design, Poster, Flyer, Advertising, Page Layout, Newsletter, Stationery Index – ISBN – 978-1581801460

Средства за оценяване:

По време на курса студентите получават самостоятелни задачи, целящи проверка нивото на усвояване на предавания материал