CARB650 Проект:"Реализация на анимационна миниатюра-ІІ част"
Анотация:
• Този курс е втори етап от цялостния четирисеместриален проект по реализацията на анимационен филм.
• В този семестър студентите прецизират прецизират сценария и синопсиса, работната книга, типажите и декорите за филма и усвояват умения за анимиране в избраната техника.
• Работи се с всеки студент индивидуално по сценарий, избран от студента и консултиран с преподавателите, водещи курса.
Преподавател(и):
проф. Анри Кулев
доц. Невелина Попова д-р
преп. Красимир Иванов
гл. ас. Севина Иванова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• специфика на драматургията и режисурата в анимационния филм
• характерните особености на анимационния персонаж
• да знаят основните принципи на анимацията
2) могат:
• да изготвят пълна работна книга
• изготвят окончателните типажи и декори за анимационен филм
• да правят груба анимация
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• усвоените умения през първия етап от реализацията на замисления анимационен филм - свързани с драматургията и анимационната стилистика.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Tony White – “The Animator's Workbook: Step-By-Step Techniques of Drawn Animation”
• Richard Williams – “The Animator’s Survival Kit”
• Frank Thomas and Ollie Johnston – “The Illusion of Life”
• Preston Blair – „ Аdvanced Animation”
• Gianalberto Bendazzi. Cartoons - Le cinema d'animation 1892-1992. Liana Levi, 1992
• Maltin, Leonard. The Disney Films. Jessie Films Ltd, New York, 2000
• Герчева, Красимира. "Естетика на анимационния филм". Изд. "Наука и изкуство".София, 1979
• Маринчевска, Надежда. Квадрати на въображението. Естетика на анимационните техники. София, Титра, 2005
• Premiere Pro Editing Workshop, Geduld, Marcus, Focal Press, 2004
• Монтажът на аудиовизуалното произведение, Фингова Светла, Нов Български Университет, 2008
Средства за оценяване:
писмени задачи.......40%
практическа задача...60%
ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ ПРИ ФОРМИРАНЕ НА КРАЙНАТА ОЦЕНКА:
Оценката е комплексна. В нея се отчита активността на студента по време на семестъра и реализацията на поставените задачи.