Реклама
Програмна схема
Семестриална учебна заетост: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения по български език, 3 кредита от курсове по компютърни умения, 30 часа от курсове по спорт или изкуства и социални умения (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата; за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата.
2-ри семестър
Аудиторни курсове (кредитни) - избираеми
- GENB010A Обща социология проф. д-р Мартин Канушев 30 ч., 2/2, 3 кр.
- GENB069 Публична реч и презентации проф. д-р Десислава Бошнакова гл. ас. д-р Десислава Данкова 30 ч., 2/2, 3 кр.
Аудиторни курсове (кредитни)
- ADVB202 Творчески техники в рекламата Дорина Минковска 30 ч. 3 кр.
- ADVB211 Обработка и създаване на рекламни изображения (Photoshop) - ІI част Надежда Павлова - Иванова 30 ч. 3 кр.
- ADVB212 Рекламни практики гл. ас. д-р Даниела Кадийска 60 ч. 6 кр.
- ADVB503 Сценарна работилница доц. Правда Кирова 30 ч. 3 кр.
- CINB218 Филмът като разказваческо изкуство - ІІ част проф. д-р Светла Христова 30 ч. 3 кр.