Маркетинг
Програмна схема
Minor-програмата-втора специалност носи 120 кредита - по 30 кредита на семестър.
Семестриалната учебна заетост включва: 9 кредита от аудиторни курсове; 21 кредита от извънаудиторни учебни форми - 9 кредита от самостоятелна работа, практика или семинар и 12 кредита от проект, завършващи с финално оценяване. Обявените в програмата курсове са примерни.
2-ри семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAMB503 Управление на маркетинга гл. ас. д-р Росица Накова 30 ч. 3 кр.
- BAMB541 Продуктова и дистрибуционна политика доц. д-р Надежда Димова 30 ч., 2/2, 3 кр.
- BAMB703 Рекламна политика гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
Тренингови курсове
- BAMB550 Проект: Управление на ритейла гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 6 ч. 3 кр.
- BAMB645 Проект: Управление на маркетинга доц. д-р Надежда Димова 6 ч. 3 кр.
- BAMB718 Проект:"Промени в дистрибуционната политика" доц. д-р Соня Алексиева доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 24 ч. 12 кр.
- BAMB733 Проект: Рекламна политика гл. ас. д-р Стефания Темелкова 6 ч. 3 кр.