COMM521 Анализ, оценка и възвращаемост на инвестициите в социалните медии

Анотация:

Курсът има за цел да запознае студентите с възможни инструменти и методи за анализ и оценка на присъствието на компании и организации в социалните медии и мрежи. В рамките на курса студентите ще изучават как да извличат данни за комуникацията в социалните мрежи, как да ги анализират и на база на тях да планират стратегии за постигане на желаната възвръщаемост.

прочети още
Дигитални комуникации

Преподавател(и):

 Иван Ралчев  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

- как се анализира присъствието в социалните медии и мрежи

- как да избират най-подходящата социална платформа за съответните нужди на организацията

- как да планират правилния просец, за да постигнат желаните резултати

- как да достигат до скритата информация в наличните данни

- как да изразят количествено резултатите си и да определят възвръщаемостта от инвестициите в социалните медии и мрежи

2) могат:

- да правят аргументиран избор на социална платформа за постигане на съответните бизнес цели

- да използват наличните инструменти за анализ на присъствието в социалните медии и мрежи

- да дефинират постижими цели относно присъствието в социалните платформи

- да работят с данни, свързани с присъствието в социалните медии и мрежи

- да използват социалните медии и мрежи за постигане на бизнес целите на организациите
Предварителни изисквания:
- Познаване на ключови социални мрежи

- Работа с данни

- Познания за Microsoft Excel

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Средства за оценяване:

Участие в лекции

Домашни задания