COMM521 Анализ, оценка и възвращаемост на инвестициите в социалните медии
Анотация:
Курсът има за цел да запознае студентите с възможни инструменти и методи за анализ и оценка на присъствието на компании и организации в социалните медии и мрежи. В рамките на курса студентите ще изучават как да извличат данни за комуникацията в социалните мрежи, как да ги анализират и на база на тях да планират стратегии за постигане на желаната възвръщаемост.
Преподавател(и):
Иван Ралчев
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
- как се анализира присъствието в социалните медии и мрежи
- как да избират най-подходящата социална платформа за съответните нужди на организацията
- как да планират правилния просец, за да постигнат желаните резултати
- как да достигат до скритата информация в наличните данни
- как да изразят количествено резултатите си и да определят възвръщаемостта от инвестициите в социалните медии и мрежи
2) могат:
- да правят аргументиран избор на социална платформа за постигане на съответните бизнес цели
- да използват наличните инструменти за анализ на присъствието в социалните медии и мрежи
- да дефинират постижими цели относно присъствието в социалните платформи
- да работят с данни, свързани с присъствието в социалните медии и мрежи
- да използват социалните медии и мрежи за постигане на бизнес целите на организациите
Предварителни изисквания:
- Познаване на ключови социални мрежи
- Работа с данни
- Познания за Microsoft Excel
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Средства за оценяване:
Участие в лекции
Домашни задания