ADVM115 Практика "Рекламна академия"
Анотация:
РЕКЛАМНА АКАДЕМИЯ e ежегодно събитие, организирано от Нов български университет, Българска асоциация на рекламните агенции и Българска асоциация на рекламодателите. В рамките на петдневната практика участващите студенти се разделят на отбори (приблизително 20), като всеки отбор работи по реален бизнес казус, под менторството на експерти от практиката - представители на агенции и рекламодатели.
Рекламна академия съдържа лекционни модули, дискусии, практика и представяне на проектите на живо пред жури.
Повече информация, детайлна програма и архив на предходни издания могат да бъдат видени тук: www.reklamnaakademia.com
Участието в практиката изисква присъствие в рамките на пълните работни дни на академията.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Преминалите през практиката
Знаят:
- отношенията агенция - клиенти
- основни етапи в планирането на комуникационна кампания
Могат:
- да формират клиентски и творчески бриф
- на тази база да изградят комуникационна стратегия
- да реализират в екип основни творчески продукти
- да презентират пред клиент
Предварителни изисквания:
Общи знания в областта на маркетинга и рекламата
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Практиката се основава на работа с ментори във всеки отбор. Менторите уточняват със студентите конкретни източници на ресурси (проучвания, имидж банки, сайтове за вдъхновение и допълнителна информация) според спецификата на сектора и казуса.