ADVM115 Практика "Рекламна академия"

Анотация:

РЕКЛАМНА АКАДЕМИЯ e ежегодно събитие, организирано от Нов български университет, Българска асоциация на рекламните агенции и Българска асоциация на рекламодателите. В рамките на петдневната практика участващите студенти се разделят на отбори (приблизително 20), като всеки отбор работи по реален бизнес казус, под менторството на експерти от практиката - представители на агенции и рекламодатели.

Рекламна академия съдържа лекционни модули, дискусии, практика и представяне на проектите на живо пред жури.

Повече информация, детайлна програма и архив на предходни издания могат да бъдат видени тук: www.reklamnaakademia.com

Участието в практиката изисква присъствие в рамките на пълните работни дни на академията.

прочети още
Рекламен мениджмънт и визуален брандинг

Преподавател(и):

доц. Кристиян Постаджиян  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Преминалите през практиката

Знаят:

- отношенията агенция - клиенти

- основни етапи в планирането на комуникационна кампания

Могат:

- да формират клиентски и творчески бриф

- на тази база да изградят комуникационна стратегия

- да реализират в екип основни творчески продукти

- да презентират пред клиент


Предварителни изисквания:
Общи знания в областта на маркетинга и рекламата

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Практика, практикум

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

Практиката се основава на работа с ментори във всеки отбор. Менторите уточняват със студентите конкретни източници на ресурси (проучвания, имидж банки, сайтове за вдъхновение и допълнителна информация) според спецификата на сектора и казуса.