ADVM125 Проект: Дневникът на един рекламист I част
Анотация:
Всеки студент проследява в рамките на семестъра определен брой източници на актуална информация в областта на рекламата. С оглед анализа на тази информация и най-вече нейното проследяване, всеки студент разработва свой дневник, в който отразява и коментира информацията.
Проектът “Дневникът на един рекламист” цели да възпита в студентите навик да следят редовно източниците на актуална информация в областта на корпоративните комуникации – реклама, ПР, маркетинг, бранд мениджмънт, ИМК (предоставят се в началото на всеки семестър). Втора, но не по-маловажна цел, е студентите да интерпретират получената информация.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Основните източници на актуална информация в областта на рекламата
2) могат
• Да следят актуалната информация в областта на рекламата
• Да интерпретират тази информация
• Да я прилагат в ежедневието си
Предварителни изисквания:
Няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
В началото на всеки семестър преподавателят изпраща до студентите списък на ресурси, които да следят.
Средства за оценяване:
Разработване на дневник и дискусия