ADVM113 Семинар: Роля и функции на рекламодателите в рекламния процес
Анотация:
Семинарът Роля и функции на рекламодателите в рекламния процес ще разгледа рекламния процес през призмата на рекламодателите.
В хода на семинара ще се търси отговор на въпроса как рекламодателите взимат решения в областта на рекламата, как избират рекламна агенция, как координират дейностите на агенцията и как оценяват ефективността на рекламата си.
Семинарът ще привлече гост лектори (маркетинг мениджъри, рекламни мениджър, бранд мениджъри) от различни компании, които ще представят начина на организация на рекламната си дейност и ще дискутират различни проблеми в с тази област.
Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Начините, по които рекламодателите взимат решения в областта на рекламата
• Структура на рекламния отдел
• Основни етапи в работата с рекламна агенция
2) могат
• Да работят успешно с рекламодатели
• Да предлагат решения в областта на рекламата, съобразени с нуждите на клиентите
Предварителни изисквания:
Няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Семинар в извън учебно време
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Презентации, качени в Мудъл
Средства за оценяване:
Анализ и дискусия