CASM502 Рекламна фотография

Анотация:

Курсът разглежда връзката между продукт (услуга), реклама, дистрибуция и рекламната фотография. Анализира причино-следствената корелация за идейната същност и финалното реализиране на даден рекламен фотографски продукт.

прочети още
Фотографско изкуство

Преподавател(и):

доц. Енчо Найденов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

След завършването на курса студентите ще знаят как функционира процеса по създаването на даден фотографски рекламен продукт, изисквания и условности. Ще могат да реализират фотографската част от даден проект.
Предварителни изисквания:
Студентите трябва да знаят повечето фотографски понятия и термини, да имат практически опит във фотографията. Да са завършили успешно други фотографски курсове.

Завършен курс по основи на маркетинга също е от полза.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

В процеса на обучение се разглеждат кадри и за референции към задачите се използват снимки на водещи фотографи, рекламни кампании или сток фотография, различни в зависимост от преференциите и интересите на самите студенти. Помощният материал се определя конкретно, в зависимост от поставена задача, разглеждания теоретичен материал и желанията на студентите.

Средства за оценяване:

решаване на казуси

подготовка на фотосесия

заснемане на рекламните кадри

постпродукция

обсъждане и оценка на свършената работа