CASM502 Рекламна фотография
Анотация:
Курсът разглежда връзката между продукт (услуга), реклама, дистрибуция и рекламната фотография. Анализира причино-следствената корелация за идейната същност и финалното реализиране на даден рекламен фотографски продукт.
Преподавател(и):
доц. Енчо Найденов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
След завършването на курса студентите ще знаят как функционира процеса по създаването на даден фотографски рекламен продукт, изисквания и условности. Ще могат да реализират фотографската част от даден проект.
Предварителни изисквания:
Студентите трябва да знаят повечето фотографски понятия и термини, да имат практически опит във фотографията. Да са завършили успешно други фотографски курсове.
Завършен курс по основи на маркетинга също е от полза.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
В процеса на обучение се разглеждат кадри и за референции към задачите се използват снимки на водещи фотографи, рекламни кампании или сток фотография, различни в зависимост от преференциите и интересите на самите студенти. Помощният материал се определя конкретно, в зависимост от поставена задача, разглеждания теоретичен материал и желанията на студентите.
Средства за оценяване:
решаване на казуси
подготовка на фотосесия
заснемане на рекламните кадри
постпродукция
обсъждане и оценка на свършената работа