MBAM908 Проект: Управление на маркетинга
Анотация:
Изготвяне на анализ на управление на маркетинга в компания
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Придобиване на умения за анализ на мениджмънта на маркетинга в реална компания
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Изследване на управлението на маркетинга в компания
Литература по темите:
Котлър, Ф., Маркетинг 5.0, Локус
Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013
Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012
Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.