MBAM055D Проект: Управление на взаимоотношенията в маркетинга
Анотация:
В рамките на проекта "Управление на взаимоотношенията в маркетинга" студентите решават конкретни практически казуси, свързани с взаимовръзката между компаниите и техните маркетингови посредници.
Обект на изследване са редица ситуации от практиката като работа с подизпълнители, възникване на конфликти, недоволни клиенти, приоритизиране на клиенти и т.н.
Преподавател(и):
проф. Иван Боевски д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
" Взаимодействието между отделните елементите на маркетинговия микс
2) могат
" Да управляват успешно взаимоотношенията в маркетинга
" Да разбират правилно ролята на всяко едно звено в маркетинга
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
Мениджмънт
Маркетинг
Маркетинг мениджмънт
Микро- и макроикономика
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА ЛИТЕРАТУРА
1. Прайснер, А., "Мениджмънт на клиентите". Какво очакват клиентите от вас? Как да го изпълните?, Еастра, 2011
2. Зийман, С., Краят на маркетинга, какъвто го познаваме, Locus 2007
3. Зийман, С., Краят на рекламата, каквато я познаваме, Locus 2007
4. Маркетинг 101, Университетът Тръмп, Locus
5. Брандинг 101, Университетът Тръмп, Locus
6. Новите правила в маркетинга и в ПР, Дейвид Миърман Скот, ROI Communication
7. Бъди различен или умри, Джак Траут, Стив Ривкин, Кръгозор
8. Защо купуваме, Пако Ъндърхил, Locus
9. ПР през XXI век: Пътеводител за специалисти по маркетинг, Томас Л.Харис; Патрисия Т.Уолън, ROI Communication
10. Какво искат жените / What Women Want (филм), с участието на Мел Гибсън (2000 г.)
11. Сироп / Syrup (филм) (2013 г.)
12. Момчетата от Медисън Авеню (филм) / Mad Men (сериал)