COMB598 Проект:"Модели в българската практика : Продуктово позициониране"
Анотация:
Курсът е изънаудиторен и има за цел да развие практически умения за интегриране на рекламни послания в аудиовизуални съдържания.
Преподавател(и):
доц. Стойко Петков д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Новите начини за интегриране на рекламни послания в програмния поток.
• Законовите и етичните норми за продуктово позициониране.
2) могат:
• Да идентефицират продуктовото позициониране в аудивизуални материали
• Да разработят и предложат мотивиран проект за продуктово позициониране
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Медийно право: Речник на основните понятия, Радомир Чолаков, Труд, 2005
2. Думите на медийния преход, Борислав Градинаров, Евгения Николова, Ели Герганова, Маргарита Пешева, Мария Попова, Милко Петров, Силвия Николова-Казандзи, Христо Кафтанджиев, 2010
3. Закон за радиото и телевизията
Средства за оценяване:
Проектът се представя в писмена форма.