Маркетинг - ДО
Кратко представяне на програмата:
Обучението в програмата през първите две години обхваща: общо образование; обучение по основни научни направления; практически курсове като: Въведение в икономическото мислене, Международна икономика, Стопанска история, Основи на правото, Основи на маркетинга, Бизнес комуникации, Маркетинг, Икономика на търговията и др. През третата и четвъртата година обучението се организира в специализирани курсове към програмата и извънаудиторни учебни форми, които включват практики и стажове. Програмата осигурява възможност за международна студентска мобилност с университети в Италия, Германия, Франция, Швейцария, Русия. Завършилите програмата могат успешно да се реализират професионално като: маркетолози в отдели по маркетинг, търговски звена, отдели за реклама и РR,маркетинг мениджъри, търговски представители, търговски мениджъри и др.
- проф. Кристиан Банков, д.н. BAMB702D Брандинг (Brand building & Brand management) I част
- проф. Тодор Коларов, д.н. BAEB303D Основи на правото BAMB523D Търговско право
- проф. д-р Веселин Методиев BAMB203D Социална и стопанска история на България
- проф. д-р Елена Благоева BAMB202D Бизнес етика
- проф. д-р Жозеф Теллалян BAEB008D Бизнес изчисления BAEB012D Статистика
- проф. д-р Иван Боевски BAMB200D Предприемачество BAMB516D Защита на разработения проект пред жури I BAMB525D Корпоративната социална отговорност BAMB615D Разработване на проект II BAMB701D Маркетингови изследвания I част BAMB703D В2В маркетинг BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III BAMB802D Маркетингови изследвания II част
- проф. д-р Красимир Калинов BAEB012D Статистика
- проф. д-р Кристиян Хаджиев BAEB301D Основи на стопанското управление
- проф. д-р Людмил Георгиев BAEB415D Регионална икономика
- проф. д-р Марин Маринов BAEB002D Приложна математика за икономисти
- проф. д-р Мартин Канушев GENB010D Обща социология
- проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова BAEB868D Стратегически маркетинг
- проф. д-р Снежанка Башева BAEB304D Основи на счетоводството
- проф. д-р Стефан Стефанов BAEB406D Международна икономика BAMB100D Микроикономика - пазари и конкуренция GENB019D Макроикономика и икономическа политика
- проф. д-р Събина Ракарова BAEB642D Икономика за мениджъри BAMB103D Въведение в икономическото мислене BAMB519D Пазарна организация BAMB530D Практика I част BAMB723D Стаж I
- проф. Здравко Гъргаров BAEB862D Международен маркетинг
- доц. д-р Анета Маричова BAEB642D Икономика за мениджъри
- доц. д-р Ваня Сланчева-Банева BAEB762D Маркетинг на услугите
- доц. д-р Венцислав Джамбазов BAEB661D Информационни системи в маркетинга BAMB626D Онлайн търговия
- доц. д-р Евелина Христова BAMB525D Корпоративната социална отговорност
- доц. д-р Едуард Маринов BAEB868D Стратегически маркетинг BAMB103D Въведение в икономическото мислене
- доц. д-р Елена Паспаланова GENB013D Увод в социалната психология
- доц. д-р Емил Калчев BAMB715D Семинар: Обработка и визуализация на икономически данни
- доц. д-р Ирена Николова BAMB704D Управление на международните търговски сделки
- доц. д-р Ирена Славова-Георгиева BAEB640D Бизнес планиране и прогнозиране
- доц. д-р Надежда Димова BAEB305D Основи на маркетинга BAEB534D Потребителско поведение BAEB863D Управление на продажбите BAMB401D Маркетингова среда BAMB515D Разработване на проект I BAMB522D Продуктова и дистрибуционна политика I част BAMB530D Практика I част BAMB537D Проект: Продуктова и дистрибуционна политика BAMB616D Защита на разработения проект пред жури II BAMB622D Емоционален маркетинг BAMB625D Продуктова и дистрибуционна политика IIчаст BAMB630D Практика II част BAMB716D Разработване на проект III BAMB723D Стаж I BAMB810D Устойчив маркетинг BAMB820D Семинар: Маркетингови аспекти на потребителското поведение BAMB821D Стаж II
- доц. д-р Надя Маринова BAEB862D Международен маркетинг
- доц. д-р Нинел Нешева-Кьосева BAEB401D Икономически теории
- доц. д-р Ренета Димитрова BAEB414D Въведение във финансите
- доц. д-р Соня Алексиева BAEB413D Бизнес комуникации BAEB768D Интегрирани маркетингови комуникации BAMB521D Изкуството на преговорите
- доц. д-р Татяна Даскалова BAEB415D Регионална икономика
- гл. ас. д-р Ваня Хаджиева BAEB846D Ценова политика
- гл. ас. д-р Димитър Трендафилов BAMB516D Защита на разработения проект пред жури I BAMB615D Разработване на проект II BAMB617D Проект: Управление на ритейла BAMB624D Управление на ритейла BAMB702D Брандинг (Brand building & Brand management) I част BAMB716D Разработване на проект III BAMB801D Брандинг (Brand building & Brand management) IIчаст BAMB819D Семинар: Управление на продукти, марки и взаимоотношения с потребителите
- гл. ас. д-р Елена Спасова BAMB100D Микроикономика - пазари и конкуренция BAMB519D Пазарна организация
- гл. ас. д-р Красимир Костенаров BAMB701D Маркетингови изследвания I част BAMB715D Семинар: Обработка и визуализация на икономически данни BAMB802D Маркетингови изследвания II част
- гл. ас. д-р Любомира Вълчева-Нъндлол BAMB203D Социална и стопанска история на България
- гл. ас. д-р Надя Георгиева BAMB630D Практика II част
- гл. ас. д-р Росица Накова BAEB762D Маркетинг на услугите
- гл. ас. д-р Стефания Темелкова BAEB764D Рекламна политика BAEB768D Интегрирани маркетингови комуникации BAEB812D Връзки с обществеността BAMB515D Разработване на проект I BAMB521D Изкуството на преговорите BAMB530D Практика I част BAMB616D Защита на разработения проект пред жури II BAMB630D Практика II част BAMB709D Маркетинг чрез съдържание (Content marketing) BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III BAMB821D Стаж II
- гл. ас. д-р Стоян Боев BAEB002D Приложна математика за икономисти
- ас. д-р Жюстин Джадала Мария BAMB706D Дигитален маркетинг - иновативни технологии в маркетинга
- д-р Милена Тодорова BAEB812D Връзки с обществеността
- д-р Росица Цанкова BAMB523D Търговско право
- Георги Малчев BAMB626D Онлайн търговия
- Жюстин Томс BAMB524D Дигитален маркетинг
- Михаил Драганов BAMB522D Продуктова и дистрибуционна политика I част BAMB625D Продуктова и дистрибуционна политика IIчаст