Маркетинг
Програмна схема
Семестриална учебна заетост: за І-II сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 3 кредита от курсове за умения по български език, 3 кредита от курсове по компютърни умения, 30 часа от курсове по спорт или изкуства и социални умения (некредитни), 6 кредита от чужд език, 3 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата и 30 часа от аудиторни курсове (некредитни) в програмата; за III-IV сем. - 3 кредита от общообразователни курсове за знания, 6 кредита от чужд език, 6 кредита от двусеместриални курсове по основни научни направления, 15 кредита от аудиторни курсове в програмата и 30 часа от аудиторни курсове (некредитни) в програмата.
1-ви семестър
Задължително-избираеми курсове
- GENB059I Микроикономика доц. д-р Едуард Маринов 30 ч., 1/2, 3 кр.
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB001 Въведение в икономическото мислене проф. д-р Събина Ракарова 30 ч. 3 кр.
- BAEB006 Основи на стопанското управление проф. д-р Кристиян Хаджиев 30 ч. 3 кр.
- BAEB032 Основи на правото проф. Тодор Коларов, д.н. проф. д-р Веселина Манева 30 ч. 3 кр.
- BAEB042 Социална и стопанска история на България проф. д-р Веселин Методиев гл. ас. д-р Любомира Вълчева-Нъндлол 30 ч. 3 кр.
- BAEB312 Бизнес комуникации доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAEB412 Регионална икономика проф. д-р Людмил Георгиев доц. д-р Юлияна Гълъбинова гл. ас. д-р Ваня Банкова 30 ч. 3 кр.