Маркетинг
Програмна схема
Minor-програмата-втора специалност носи 120 кредита - по 30 кредита на семестър.
Семестриалната учебна заетост включва: 9 кредита от аудиторни курсове; 21 кредита от извънаудиторни учебни форми - 9 кредита от самостоятелна работа, практика или семинар и 12 кредита от проект, завършващи с финално оценяване. Обявените в програмата курсове са примерни.
1-ви семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
Тренингови курсове
- BAMB517 Проект:"Управление на маркетинга в компаниите" гл. ас. д-р Росица Накова гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 120 ч. 12 кр.
- BAMB543 Проект: Маркетинг микс доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB548 Проект: Икономикс гл. ас. д-р Елена Спасова 30 ч. 3 кр.
- BAMB549 Проект: Продуктова и дистрибуционна политика доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.