Маркетинг - ДО
Програмна схема
Обучението от V до VІІІ семестър включва специализирани курсове към програмата. За всяка учебна година се изискват 60 кредита.
През V и VI семестър се изучават : Аудиторни курсове към програма – 36 кредита ( по 6 курса на семестър); Тренингови курсове – 24 кредита ( в това число задължителна практика)
През VII и VIII семестър се изучават : Аудиторни курсове към програма – 36 кредита ( по 6 курса на семестър); Тренингови курсове – 24 кредита ( в това число задължителен стаж)
8-ми семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB762D Маркетинг на услугите доц. д-р Ваня Сланчева-Банева гл. ас. д-р Росица Накова 30 ч. 3 кр.
- BAEB812D Връзки с обществеността доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAEB862D Международен маркетинг проф. Здравко Гъргаров доц. д-р Надя Маринова 30 ч. 3 кр.
- BAEB863D Управление на продажбите доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB801D Брандинг (Brand building & Brand management) IIчаст гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 30 ч. 3 кр.
- BAMB802D Маркетингови изследвания II част проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Красимир Костенаров 30 ч. 3 кр.
- BAMB810D Устойчив маркетинг доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
Тренингови курсове
- BAMB819D Семинар: Управление на продукти, марки и взаимоотношения с потребителите гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 12 ч. 6 кр.
- BAMB820D Семинар: Маркетингови аспекти на потребителското поведение доц. д-р Надежда Димова 12 ч. 6 кр.
- BAMB821D Стаж II доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова 18 ч. 9 кр.