VACB702 Тримерна графика и анимация (3D Studio MAX) - І част

Анотация:

Курсът се състои от 30 учебни часа разпределени в осми семестър, които представят различни форми на учебна натовареност.

На базата на запознаване стъпка по стъпка с особеностите и приложението на триизмерната графика, приложението на 3D в графичния дизайн, както и възможностите на програмата 3D SSTUDIO MAX

- Студентите получават необходимите знания за създаване на 3D компютърно изображение и изискванията за ефективно приложение.

- Успоредно с програмите студентите ще изучават принципите, на които се гради 3D: основата са елементите на дизайна.

- Студентите ще знаят как да прилагат с помощта на иновативни методи получените знания в графичния дизайн.

прочети още
Графичен дизайн

Преподавател(и):

 Емил Аврамов  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

* Как да създават 3D компютърно изображение с 3D STUDIO MAX..

* Какви са изискванията за приложението на 3D в рекламни материали.

* Какви са най-често срещаните грешки.

2) могат:

* Да ползват уверено възможностите на изучаваната графична програма.

* Да изработват фирмен знак в 3D.

* Да визуализират успешно в 3D интериор.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

• Основни познания в компютърната графика



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Първоначални настройки, навигация, интерфейс
  2. Интерфейс. Импорт на 2D криви. Двуизмерни обекти. 2D Booleans
  3. 2D обекти с модификатор Lathe. Loft обекти
  4. 2D обекти с модификатори Bevel Profile и Sweep. Импорт на 3D обекти с Merge File
  5. Упражнение за текущо оценяване
  6. Текущо оценяване
  7. 3D Примитиви. Разширени примитиви. Групиране.
  8. 3D Booleans. Модификатор Bend
  9. Моделиране в Editable Poly.
  10. Моделиране в Editable Poly.
  11. Модификатор Symmetry. Работа с Array tool
  12. Модификатори Shell и FFD. Работа със Soft Selection.
  13. Работа със Spacing Tool
  14. Упражнение за текущо оценяване
  15. Текущо оценяване

Литература по темите:

3ds Max 9. Официален учебен курс + CD

Автор: Колектив

Издател: СофтПрес

Цветовете. Енциклопедия

Автор: Анна Стармър

ИНТЕРИОР. Дизайн, проектиране с AutoCAD, компютърно моделиране и визуализация с 3ds Max

Автор: Д. Ларченко, А. Келле-Пелле

Издател: СофтПрес

500 идеи за малки пространства

Автор: Колектив

Издател: Evergreen

Рекламна политика

Автор: Лиляна Менчева

Издател: Нов български университет

Гениален маркетинг: Съвети и най - добри практики

Автор: Питър Фиск

Издател: СофтПрес

Средства за оценяване:

· Триизмерни обекти

· Текстури и материали

· Виртуална камера

· Осветление

Всичките теми са задължителни.

Критерии за оценка:

1. Изпълнение на всички точки от поставените задачи.

2. Креативност и оригиналност на продукта.

3. Авторски разсъждения в писмените разработки.

4. Разглеждане на иновации.