BAMB716D Разработване на проект III

Анотация:

Курсът изисква разработването на практическа задача от студентите по тема от практиката на маркетинга като вид упражняване на аналитично и критично мислене в областта на политиките, подходите и практиките в маркетинга. Също така има за цел развиване и подобряване на уменията за излагане на информация в писмен текст и презентарането й пред публика.

прочети още
Маркетинг - ДО

Преподавател(и):

доц. Надежда Димова  д-р
доц. Димитър Трендафилов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Студентите ще знаят:

- кои са най-актуалните и значими теми в различните области, свързани с маркетинга от 21. век;

- как да търсят и обработват инфорамация по предваритено зададена тема.

ще могат:

- да излагат правилно и аргументирано информация, резултати и анализи по теми от маркетинговата практика в писмен вид;

- да излагат информация в презентационен вид и да я защитават под формата на дискусия пред публика.
Предварителни изисквания:
Завършен курс по основи на маркетинга.

Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Въвеждане в целите на курса, задаване на тема и определяне на нейните особености, рамка и потенциални източници на информация.
  2. Индивидуални презентации с дискусия по темата и изведената от студента информация, резултати, предложения и критика.
  3. Разработване на тема в писмено изложение и като презентация.

Литература по темите:

Периодични издания за маркетинг, брандинг, ритейл и реклама на български и чужди езици.

Корпоративни уеб-сайтове.

Бази данни със статии, студиии и казуси (от ел-бази на библиотеката).