BAMB716D Разработване на проект III
Анотация:
Курсът изисква разработването на практическа задача от студентите по тема от практиката на маркетинга като вид упражняване на аналитично и критично мислене в областта на политиките, подходите и практиките в маркетинга. Също така има за цел развиване и подобряване на уменията за излагане на информация в писмен текст и презентарането й пред публика.

Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
доц. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите ще знаят:
- кои са най-актуалните и значими теми в различните области, свързани с маркетинга от 21. век;
- как да търсят и обработват инфорамация по предваритено зададена тема.
ще могат:
- да излагат правилно и аргументирано информация, резултати и анализи по теми от маркетинговата практика в писмен вид;
- да излагат информация в презентационен вид и да я защитават под формата на дискусия пред публика.
Предварителни изисквания:
Завършен курс по основи на маркетинга.
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въвеждане в целите на курса, задаване на тема и определяне на нейните особености, рамка и потенциални източници на информация.
- Индивидуални презентации с дискусия по темата и изведената от студента информация, резултати, предложения и критика.
- Разработване на тема в писмено изложение и като презентация.
Литература по темите:
Периодични издания за маркетинг, брандинг, ритейл и реклама на български и чужди езици.
Корпоративни уеб-сайтове.
Бази данни със статии, студиии и казуси (от ел-бази на библиотеката).