BAMB622D Емоционален маркетинг

Анотация:

Целта на курса "Емоционален маркетинг" е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи влиянието на емоциите върху потребителското поведение.

В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: за същността на потребителското поведение, причините, които карат потребителите да купуват, рационално и емоционално пазаруване, невромаркетинг, мърчандайзинга, бранда и онлайн пазаруването и емоциите.

прочети още
Маркетинг - ДО

Преподавател(и):

доц. Надежда Димова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти ще:

1) знаят:

Познават съвременните виждания за същността на емоциите през маркетинговата гледна точка

Получават знания за различните маркетингови действия и стратегии, които включват емоционално влияние върху потребителите.

2) могат:

Да разпознават отделните елементи на маркетинговите стратегии и обвързаността им с емоциите;

Да прилагат напрактика възможността за изграждане на тези стратегии.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

Студентите трябва да имат знания по "Основи на маркетинга".



Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Същност на потребителското поведение. Причините потребителите да купуват. Рационално и емоционално пазаруване. Маркетингова стратегия и емоциите. Психологична гледна точка на емоциите. Мърчандайзинга и емоциите. Бранда и емоциите. Онлайн пазаруването и емоциите. Обобощение на курса и презентация на казусите Дискусия

Литература по темите:

1.

2.Костова,С.,И.Петров, Продаване и управление на продажбите, Изд."Тракия",2002

3. Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. "Класика и стил", 2002.

4. Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. "Класика и стил", 2000.

5. Котлър Ф. Управление на маркетинга, "Графема", 1996

6. Голман, Д. (2011). Емоционалната интелигентност. София: Изток - запад.

7. Гитуни, М. (2000). Емоционалната интелигентност. София: Просвета.

Средства за оценяване: