BAMB622D Емоционален маркетинг
Анотация:
Целта на курса "Емоционален маркетинг" е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи влиянието на емоциите върху потребителското поведение.
В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: за същността на потребителското поведение, причините, които карат потребителите да купуват, рационално и емоционално пазаруване, невромаркетинг, мърчандайзинга, бранда и онлайн пазаруването и емоциите.

Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
Познават съвременните виждания за същността на емоциите през маркетинговата гледна точка
Получават знания за различните маркетингови действия и стратегии, които включват емоционално влияние върху потребителите.
2) могат:
Да разпознават отделните елементи на маркетинговите стратегии и обвързаността им с емоциите;
Да прилагат напрактика възможността за изграждане на тези стратегии.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
Студентите трябва да имат знания по "Основи на маркетинга".
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Същност на потребителското поведение. Причините потребителите да купуват. Рационално и емоционално пазаруване. Маркетингова стратегия и емоциите. Психологична гледна точка на емоциите. Мърчандайзинга и емоциите. Бранда и емоциите. Онлайн пазаруването и емоциите. Обобощение на курса и презентация на казусите Дискусия
Литература по темите:
1.
2.Костова,С.,И.Петров, Продаване и управление на продажбите, Изд."Тракия",2002
3. Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. "Класика и стил", 2002.
4. Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. "Класика и стил", 2000.
5. Котлър Ф. Управление на маркетинга, "Графема", 1996
6. Голман, Д. (2011). Емоционалната интелигентност. София: Изток - запад.
7. Гитуни, М. (2000). Емоционалната интелигентност. София: Просвета.
Средства за оценяване: