Маркетинг - ДО
Програмна схема
Обучението от V до VІІІ семестър включва специализирани курсове към програмата. За всяка учебна година се изискват 60 кредита.
През V и VI семестър се изучават : Аудиторни курсове към програма – 36 кредита ( по 6 курса на семестър); Тренингови курсове – 24 кредита ( в това число задължителна практика)
През VII и VIII семестър се изучават : Аудиторни курсове към програма – 36 кредита ( по 6 курса на семестър); Тренингови курсове – 24 кредита ( в това число задължителен стаж)
7-ми семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB868D Стратегически маркетинг проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова доц. д-р Едуард Маринов 30 ч. 3 кр.
- BAMB622D Емоционален маркетинг доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB701D Маркетингови изследвания I част проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Красимир Костенаров 30 ч. 3 кр.
- BAMB702D Брандинг (Brand building & Brand management) I част проф. Кристиан Банков, д.н. гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 30 ч. 3 кр.
- BAMB703D В2В маркетинг проф. д-р Иван Боевски 30 ч. 3 кр.
- BAMB704D Управление на международните търговски сделки доц. д-р Ирена Николова 30 ч. 3 кр.
- BAMB706D Дигитален маркетинг - иновативни технологии в маркетинга ас. д-р Жюстин Джадала Мария 30 ч. 3 кр.
- BAMB709D Маркетинг чрез съдържание (Content marketing) гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
Тренингови курсове
- BAMB715D Семинар: Обработка и визуализация на икономически данни доц. д-р Емил Калчев гл. ас. д-р Красимир Костенаров 12 ч. 6 кр.
- BAMB716D Разработване на проект III доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 6 ч. 3 кр.
- BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Стефания Темелкова 6 ч. 3 кр.
- BAMB723D Стаж I проф. д-р Събина Ракарова доц. д-р Надежда Димова 12 ч. 6 кр.