BCLB612 Семинар: „Методи за проверка на знанията и уменията“

Анотация:

Курсът включва:

• теоретични аспекти;

• задачи за самостоятелна работа, изискващи активност от страна на студентите по анализ на тестови задачи;

Целите на курса са:

• да запознае студентите с основните принципи и аспекти на проверката и оценяването в чуждоезиковото обучение;

• да подготви студентите за по-задълбочена работа по принципите на проверка и оценка на знанията и уменията в ЧЕО

прочети още
Германистика (с втори чужд език английски)

Преподавател(и):

преп. Светлана Ташевска  

Описание на курса:

Компетенции:

След успешното завършване на курса студентите следва да:

• са запознати най-общо с принципите на проверката и оценяването по чужд език;

• са запознати с принципите, прилагани при анализ на често използвани тестови задачи в оценяването по чужд език.
Предварителни изисквания:
Студентите следва да са завършили или да са записали и изучават задължителните курсове по методика на обучението по чужд език.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Семинар

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

ЛИТЕРАТУРА ПО ТЕМИТЕ:

Андреев, М. (1995), Оценяването в училище. София: Университетско издателство “Св. Климент Охридски”.

Бижков, Г. (1996). Методика на дидактическите тестове. София.

Стоянова, Ф. (1996). Тестология за учители. София: Атика.

Хийтън: Heaton, J.B. (1975). Writing English Language Tests. London: Longman.

Хийтън, J.B. (1990). Classroom Testing. Longman.

Хюз: Hughes, A. (1989). Testing for Language Teachers, Cambridge University Press.

Хюз: Hughes, A. (2003). Testing for Language Teachers, Second Edition. Cambridge University Press.