ADVB523 Работа по бриф
Анотация:
Курсът е свързан с реален проект по бриф на Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA). Всяка година EACA развива международния студентски конкурс AdVenture, в който студенти от Европа работят по бриф на реален клиент (обикновено значима европейска организация), като самият конкурс се провежда на няколко етапа и се журира от авторитетно международно жури. Тъй като всеки университет може да излъчи до 4 екипа от 4 студенти, идеята на този проект е да насърчи студентите от БП Реклама да участват масово в разработването на реални проекти по брифа на EACA, като след вътрешна дискусия и защитата най-добрите екипи бъдат излъчени като представители на НБУ в конкурса AdVenture.
Преподавател(и):
гл. ас. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
гл. ас. Боряна Гигова д-р
Иван Христов
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) ще знаят
• Как изучаваното в рамките на лекционните курсове се прилага на практика
2) ще могат
• да планират и провеждат сами процеси, свързани с развитието на една рекламна и медийна кампания.
Да участват с готови проекти в международния студентски конкурс AdVenture
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Представяне на бриф. Сформиране на екипи
- Как да спечелим AdVenture - указания за участие, критерии за оценяване, добри практики
- Предварителни проучвания - първични и вторични
- Комуникационна стратегия
- Медийна стратегия
- Голяма идея
- Проект за ИМК
- Конферанс
Литература по темите:
всяка година се предоставя от организацията рекламодател