BAMB522D Продуктова и дистрибуционна политика I част
Анотация:
Целта на курса “Продуктова и дистрибуционна политика” е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на осъществяване на продуктовата и дистрибуционната политика.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Михаил Драганов
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
* проблемите на продуктовата и дистрибуционната политика;
*същността и организацията на продуктовите и дистрибуционните процеси;
*ролята на дистрибуционната дейност в цялостните икономически процеси в страната в ЕС.
2) могат:
*да организират основните процеси от гледна точка на продуктовата и дистрибуционната политика на компанията;
*да различават основните функции на продуктовата и дистрибуционната дейност;
*да разграничават спецификата на съвременните предизвикателства на продуктовата и дистрибуционната политика.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Продуктът като маркетингов инструмент Видове продукти и специфични задачи на маркетинга Конкурентоспособност на продукта Маркетингови стратегии и политики за продукта Търговска марка Разфасофка, опаковка и маркировка Разработване на нови продукти Жизнен цикъл на продукта и управление на продуктите в различните етапи на ЖЦП Продуктово позициониране Обобщение по продуктова политика
Литература по темите:
Основна литература:
1. Балева, В., Продуктова политика, УИ „Стопанство“, УНСС,2007
2. Димова, Н., Дистрибуционна политика,НБУ, 2011
3. Катранджиев, Хр.,Основи на дистрибуционната политика, УИ „Стопанство”, С., 2002
Допълнителна литература:
1.Авторски колектив, Маркетинг,УИ ”Стопанство”,С.,2002.
2.Авторски колектив, Дистрибуционна политика, I и II том, Тракия – М., С., 2002.
3.Благоев,В.,Маркетинг,С.,1998.