Маркетинг - ДО
Програмна схема
Обучението от V до VІІІ семестър включва специализирани курсове към програмата. За всяка учебна година се изискват 60 кредита.
През V и VI семестър се изучават : Аудиторни курсове към програма – 36 кредита ( по 6 курса на семестър); Тренингови курсове – 24 кредита ( в това число задължителна практика)
През VII и VIII семестър се изучават : Аудиторни курсове към програма – 36 кредита ( по 6 курса на семестър); Тренингови курсове – 24 кредита ( в това число задължителен стаж)
5-ти семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB534D Потребителско поведение доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAEB661D Информационни системи в маркетинга доц. д-р Венцислав Джамбазов 30 ч. 3 кр.
- BAEB768D Интегрирани маркетингови комуникации доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB519D Пазарна организация проф. д-р Събина Ракарова гл. ас. д-р Елена Спасова 30 ч. 3 кр.
- BAMB521D Изкуството на преговорите доц. д-р Соня Алексиева гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB522D Продуктова и дистрибуционна политика I част доц. д-р Надежда Димова Михаил Драганов 30 ч. 3 кр.
- BAMB524D Дигитален маркетинг Жюстин Томс 30 ч. 3 кр.
- BAMB525D Корпоративната социална отговорност проф. д-р Иван Боевски доц. д-р Евелина Христова 30 ч. 3 кр.
Тренингови курсове
- BAMB515D Разработване на проект I доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова 6 ч. 3 кр.
- BAMB516D Защита на разработения проект пред жури I проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 6 ч. 3 кр.
- BAMB530D Практика I част проф. д-р Събина Ракарова доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова 12 ч. 6 кр.
- BAMB537D Проект: Продуктова и дистрибуционна политика доц. д-р Надежда Димова 12 ч. 6 кр.