MBAM179D Електронен бизнес
Анотация:
Курсът запознава студентите с основните понятия, класификации, модели и проблеми в областта на електронната търговия. Коментирани са проблемите пред правното регулиране на електронната търговия, електронния документ и електронния подпис. Обсъдени са възможностите за разработване на приложения.
Преподавател(и):
доц. Мария Николова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
основните предимства и недостатъци на електронната търговия
2) могат:
могат да оценяват действащи средства за електронната търговия
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Electronic Commerce 2008, Fourth Edition. Turban, King, McKay et al. Pearson-Prentice Hall, 2008
2. Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice, 3rd Edition, Chaffey, Ellis-Chadwick, Johnston and Mayer. Pearson, 2006.
3. Internet Marketing & e-Commerce, 2nd Edition, Hanson and Kalyanam. Thomson/South-Western, 2007.
4. Turban, E., King, D., McKay, J., Marshall, P., Lee, J., & Viehland, D. (2008). Electronic commerce: A managerial perspective 2008. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
5. E-Commerce 2011: Business, Technology, Society, 7/e, Laudon, Traver
6. www.bizrate.com
7. www.gartnergroup.com
8. www.commerce.net
Средства за оценяване:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50%
ПРОЕКТ 50%