MBAM179D Електронен бизнес

Анотация:

Курсът запознава студентите с основните понятия, класификации, модели и проблеми в областта на електронната търговия. Коментирани са проблемите пред правното регулиране на електронната търговия, електронния документ и електронния подпис. Обсъдени са възможностите за разработване на приложения.

прочети още
Бизнес администрация ДО

Преподавател(и):

доц. Мария Николова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

основните предимства и недостатъци на електронната търговия

2) могат:

могат да оценяват действащи средства за електронната търговия


Предварителни изисквания:
няма

Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

1. Electronic Commerce 2008, Fourth Edition. Turban, King, McKay et al. Pearson-Prentice Hall, 2008

2. Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice, 3rd Edition, Chaffey, Ellis-Chadwick, Johnston and Mayer. Pearson, 2006.

3. Internet Marketing & e-Commerce, 2nd Edition, Hanson and Kalyanam. Thomson/South-Western, 2007.

4. Turban, E., King, D., McKay, J., Marshall, P., Lee, J., & Viehland, D. (2008). Electronic commerce: A managerial perspective 2008. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.

5. E-Commerce 2011: Business, Technology, Society, 7/e, Laudon, Traver

6. www.bizrate.com

7. www.gartnergroup.com

8. www.commerce.net

Средства за оценяване:

ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50%

ПРОЕКТ 50%