MBAM640D Икономика на туристическото предприятие
Анотация:
Да се задълбочат практическите знания на студентите чрез проучване на дейността на туристическите предприятия, анализ на конкретни проблеми с лични изводи и препоръки.
Преподавател(и):
доц. Ангел Георгиев д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят: Какви са основните закономерности, предизвикателства и актуални икономически проблеми пред туристическите предприятия, туризма като бранш и основните конкуренти на българските туристически предприемачи.
2) могат: Самостоятелно да анализират, оценяват, сравняват алтернативите пред туристическото предприятие. Могат да участват в аргументирани дискусии и самостоятелно да решават казусни проблеми.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Икономика на фирмата, София,Век 22
2. Лари Боседу, Рам Чоран:Изпълнението:новата теория на управлението и организацията, изд.Класика и стил, 2006г
3. Джереми Курди, Бизнес стратегии
4. The Economist, Класика и стил, 2005
5. Как да вземеме по-умни решения,Икономика и стил, 2009
6. Йордан Коев, Основи на предприемачеството, В.Стено,2002
7. Надежда Николова, Основи на финансите,Ciella 2009
Допълнителна
Сп.Туристически пазар
Сп.Tourist Economics
Сп.Икономическа мисъл
Трудове на НБУ, УНСС,БСУ
Средства за оценяване:
ТЕСТ 50%
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50%