LOGM143 Практика: Работа с деца с емоционални и поведенчески нарушения

Анотация:

Практиката включва участие в оценка и изготвяне на план за работа с деца с емоционални и поведенчески нарушения.

прочети още
Езикова и речева патология

Преподавател(и):

доц. Маргарита Станкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Знания и умения за оценка на деца с емоционални и поведенчески нарушения.
Предварителни изисквания:


Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Практика, практикум

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

1. Ачкова, М. 1996, Психиатрия, Знание,

2. Голдберг, Д., С. Бенджамин, Ф.Крийд, 1997 Психиатрия в медицинската практика,

3. Мавлов, Л., 2000 Фундаментална неврология, изд.Б.С. София,

4. Матанова, В. 1998 Психология на аномалното развитие, С-я

5. МКБ – 10, 1998 Психични и поведенчески разстройства,

6. Писева, Д. 2005 Психиатрия, София: Арсо,

7. Сиймън Д., Кенрик Д., 2002 Психология, НБУ, София.

8. Стоименов, Й, Рачев, Ив., 1994 Психиатричен клиничен речник,

9. Станкова, М. Клинични и социални аспекти на поведенческите проблеми в предучилищна възраст, изд. НБУ, 2012

10. Станкова, М., Синдром на Аспергер и високо функциониращ аутизъм, с-к „Специални особености и таланти при хора с увреждания”, НБУ, 2013

11. Справочник за диагностичните критерии на ДСН-IV-ТР, 2009 София

12. Франк, В. 1995 Психиатрия, Сф.

13. Kaplan, H., B. Sadock,J. Grebb, 1994 Synopsis of Psychiatry, W&W

Средства за оценяване:

самостоятелна работа