LOGM143 Практика: Работа с деца с емоционални и поведенчески нарушения
Анотация:
Практиката включва участие в оценка и изготвяне на план за работа с деца с емоционални и поведенчески нарушения.
Преподавател(и):
доц. Маргарита Станкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Знания и умения за оценка на деца с емоционални и поведенчески нарушения.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Ачкова, М. 1996, Психиатрия, Знание,
2. Голдберг, Д., С. Бенджамин, Ф.Крийд, 1997 Психиатрия в медицинската практика,
3. Мавлов, Л., 2000 Фундаментална неврология, изд.Б.С. София,
4. Матанова, В. 1998 Психология на аномалното развитие, С-я
5. МКБ – 10, 1998 Психични и поведенчески разстройства,
6. Писева, Д. 2005 Психиатрия, София: Арсо,
7. Сиймън Д., Кенрик Д., 2002 Психология, НБУ, София.
8. Стоименов, Й, Рачев, Ив., 1994 Психиатричен клиничен речник,
9. Станкова, М. Клинични и социални аспекти на поведенческите проблеми в предучилищна възраст, изд. НБУ, 2012
10. Станкова, М., Синдром на Аспергер и високо функциониращ аутизъм, с-к „Специални особености и таланти при хора с увреждания”, НБУ, 2013
11. Справочник за диагностичните критерии на ДСН-IV-ТР, 2009 София
12. Франк, В. 1995 Психиатрия, Сф.
13. Kaplan, H., B. Sadock,J. Grebb, 1994 Synopsis of Psychiatry, W&W
Средства за оценяване:
самостоятелна работа