BCRM203 Онлайн бизнес комуникация
Анотация:
Курсът цели да запознае студентите с нови и възникващи медии и приложението им за целите на бизнеса. Засягат се новите възможности за комуникиране на бизнес послания чрез Интернет, както и езикови и семиотични аспекти на комуникацията
Преподавател(и):
доц. Елена Тарашева д-р
проф. Десислава Бошнакова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
същността на новите медии
нормите за комуникация в тях
2) могат:
да се ориентират в медийния контекст
да умеят да използват медиите за целите на бизнеса
Предварителни изисквания:
владеене на английски език
компютърна грамотност
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Английски
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Учебник:
Скот, Дейвид Миърман, "Новите правила в маркетинга и в ПР", София, 2011
David Meerman Scott The New Rules of PR Creative Commons License 2006
David Meerman Scott The new Rules of Viral Marketing Creative Commons License 2008
Lesikar, Raymond V., Marie E. Flatley, and Kathryn Rentz. Business Communication: Making
Connections in a Digital World, 12th, McGraw-Hill/Irwin, 2010
Допълнителни четива:
Томс, Ж. и Г. Белогушева Уебсайтът – мисията задължителна Сиела 2009
Томс, Ж. и Д. Георгиев Успешен Онлайн Маркетинг Сиела 2009
Специализирани сайтове:
?BusinessWire www.businesswire.com
?PRWeb www.prweb.com
?PRNewswire www.prnewswire.com
Market Wire www.marketwire.com
Средства за оценяване:
2 теста в Мудъл
презентация
участие в Wikki