REHM113 Практика: Оценка на езиковия профил чрез прилагане на инструментални подходи
Анотация:
• Студентите разработват дизайн за оценка на актуален езиков профил на дете с комуникативно нарушение под ръководството на преподавателя.
• Придобиват практически умения за изследване на езиковото поведение на деца с атипично развитие.
• Овладяват умения за изготвяне на логопедичен статус, на базата на проведената оценка.
Преподавател(и):
доц. Екатерина Тодорова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Да планират изготвянето на оценка на езиковия профил на дете с комуникативно нарушение и да я реализират.
2) могат:
• Критично да анализират получените резултати от проведената оценка.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Основни знания в областта на езиково развитие в норма и патология.
• Добри комуникативни умения за работа с деца.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• Литературата се уточнява на първата среща със студентите в зависимост от тематичната насоченост (избор на тип комуникативно нарушение, избор на инструментариум) на всеки от тях.
Средства за оценяване:
ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 30%
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%
ПОРТФОЛИО 40%