APTM302D Управление на събития

Анотация:

К

Курсът "Управление на събития" въвежда в историята на специалните събития и развитието им до днес. Той запознава с видовете специални събития и тяхното планиране, организиране и реализиране. Основните теми, които включва курса са свързани с подготовката на тяхната творческа, логистична и финансова част. Курсът запознава с детайли с организирането на творческите и техническите екипи, с реализирането на комуникационната политика и работата с медиите в едно специално събитие. Спецификата на събитийния мениджмънт и връзката му с рекламата и PR, както и значението за CSR, са сред темите, които дават възможност за демонстриране и анализиране на добри чуждестранни и български практики.

Цели на курса:

- Студентите да се запознаят със същността, организирането и провеждане на специални събития и организиране на спонсорство

- Студентите да получат практически знания по тумата на курса чрез запознаване с различни казуси по "Управление на събития" и да се научат да разработват план за събития въз основа на получените теоретични знания, адаптирайки ги към практиката.

- Студентите да покажат самостоятелно мислене по темата и умение да анализират и обобщават различни ситуации, проблеми и решения, свързани с практиката на специалните събития и спонсорството.

- Въз основа на получените знания, студентите трябва да могат да разработят самостоятелната работа по "Управление на събития" в рамките на семестъра в обем от 10 (десет) страници.

прочети още
Културен туризъм ДО

Преподавател(и):

доц. Соня Алексиева  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) ще знаят:

-да подготвят примерен план и сценарий на специално събитие

-да планират и организират специално събитие

-да изготвят спонсорски пакети

-да бюджетират специално събитие

-да предложат организационен екип

2) ще могат:

-да предложат проект за реклама и PR в рамките на събитието

-да направят спонсорско писмо за специално събитие

-да подберат екип за организацията

-да познават и използват най-ефективно различните видове специални събития


Предварителни изисквания:
няма

Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

1.Основна:

Голблат, Д. Специални събития. София - Рой Комюникейшънс, 2010

Алексиева, С.,Връзки с обществеността на културния туризъм. София: ПР-Туризъм Консулт, 2004.

2. Допълнителна литература:

Сборник Туризмът - предизвикателства в условията на икономическа криза (съст. С. Алексиева). София: Изд. НБУ, 2011.

Алексиева, С. Културният туризъм - мисията на Велико Търново, С., 2011

Алексиева, С., Практики на връзките с обществеността в областта на културния туризъм // Медии и обществени комуникации. Изд. УНСС / "Алма комуникация". 2009, № 2. Available from: [www.media-journal.info]

Алексиева, С., Популяризиране на културното наследство в града (успешни български примери). В: Годишник на департамент "Антропология", НБУ, бр. 4, 2010 - http://ebox.nbu.bg/apl2010/index.php?p=5

Рибов, М., и колектив, Туристически дестинации, София-Тракия М, 2008

Сб. Културният туризъм - бъдещето на България. Варна - Славена, 2010

3.Интернет източници:

www.european-heritage.net

http://www.unesco-bg.org/

http://www.icomos.org/en/

http://bulgariatravel.org/bg/ofitsialen_turisticheski_portal

http://thexperts.bg/

http://www.horemag.bg/

www.world-tourism.org

www.culture.government.bg

Средства за оценяване:

ПИСМЕНИ ЗАДАЧИ 50%

ПРАКТИЧЕСКИ ЗАДАЧИ ИЛИ УЧАСТИЕ В СЕМИНАР 50%