APTM111D Практика: Организационна структура на туристическата индустрия
Анотация:
Курсът цели да приложи знанията на студентите, придобити от курса Организационна структура на туристическата индустрия, реализирайки проект, свързан с една от основните туристически дейности - хотелиерството, ресторантьорството, туроператорската и турагентска дейност, по избрана от тях тема, предварително уточнена с преподавателя, с обем 10-15 страници.
Допълнителни указания студентите могат да получат в платформата Moodle, в страницата на курса по време на семестъра.
Преподавател(и):
доц. Ирена Емилова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
- Спецификата на функциониране на различните видове туристически предприятия
- Технологичните етапи на процесите в туристическите предприятия;
- Организацията на дейностите в туристическата индустрия.
2) могат:
- Да организират различните видове туристически предприятия;
- Да усъвършенстват управленските структури на туристическите фирми.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
- По курса Въведение в туризма
- Компютърни умения
- Умения в анализирането на информация и разработването на практически разработки
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Воденска М., Посредническа дейност в туризма, МВБУ, Ботевград, 2006
2. Нешков М., Технология и организация на туристическата дейност, НБУ, 1994
3. Нешков, М. и кол., Въведение в туризма, УИ "Икономически университет - Варна", В., 2001
4. Рибов, М. и кол., Стратегическият избор в туризма, Тракия-М, С., 2005
5. Рибов М. и кол., Ресторантьорство и хотелиерство, Тракия М, 2009
6. Тончев, Цв., М. Бъчваров, Основи на туризма, Тилия, С., 2006
7. Page, St., Tourism Management: Second Edition: Managing for Change, Butterworth-Heinemann; 2006.
Средства за оценяване:
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 100%