BCRM116D Проект " Фирмената култура в различни страни"
Анотация:
Курсът представлява запознанство с фирмената култура в различни страни .
Основната цел на курса е да формира у студентите социокултурна компетентност, необходима за изграждането им в качеството на магистри по бизнес комуникации, за реализация им в сферата на бизнеса.
Преподавател(и):
доц. Татяна Фед д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1.Знаят :
- основните концепции и методики на сравнителния анализ.
2.Могат да:
- разбират ролята на сравнителния анализ в изучаването на културните феномени;
- разбират, че базовото знание за същността на културните феномени в крайна сметка се установява само в сравнителното им изучаване и в широк социокултурен контекст;
- ценят отечествената култура и да уважават културата на други народи
Предварителни изисквания:
Не се изисква специална предварителна подготовка.
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Дава се индивидуално на всеки студент
Средства за оценяване:
Активно участие в интерактивните семинари, като незаменима част от лекциите.