Иван Христов
Четвъртък 14:00-16:00 Библиотека НБУ I Корпус
ivan.hristov.nbu@gmail.com Онлайн
Професионална автобиография:
Специалист по визуална и бранд идентичност
ОБРАЗОВАНИЕ:
2025 г. – доктор по „Кинознание, киноизкуство и телевизия“, НБУ.
2019 г. – семестриално завършена магистърска степен по специалност „Психология на развитието“, НБУ.
2016 г. – придобиване на магистърска степен по специалност „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, НБУ.
2013 г. – придобиване на бакалавърски степени в Нов български университет:
• основна специалност: „Визуални изкуства – реклама“
• второстепенна специалност: „Масови комуникации – връзки с обществеността“
Публикации:
1. Христов, И. (2021). „Изследване склонността на поколение Z за участие в корпоративни социални инициативи“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2020-2021, НБУ, 194-206 стр., ISSN 2535-1079 (online). Пълен текст тук: https://publishing-house.nbu.bg/download/godishnik-kino-reklama-showbiznes-2020-21-2.pdf
2. Христов, И. (2022). „Практически насоки за създаване на визуално портфолио“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2021-2022, НБУ, 175-189 стр., ISSN 2535-1079 (online). Пълен текст тук: https://visualarts.nbu.bg/download/departamenti/kino-i-televizia/publikacii/godishnik-departament-kino-reklama-i-shoubiznes-2022g.pdf
3. Христов, И. (2023). „Краудсорсинг на социалнозначими идеи и решения“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2023, НБУ, 124 - 133 стр., ISSN 2535-1079 (online). Пълен текст тук: https://visualarts.nbu.bg/download/departamenti/kino-i-televizia/publikacii/2024-godishnik-full.pdf
4. Hristov, I. (2024). Experiential Learning Task Examples in Teaching Advertising. XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC. Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21, 22 de noviembre de 2024. ISBN: 978-84-09-63206-0. Пълен текст тук: https://accedacris.ulpgc.es/bitstream/10553/135775/1/INNOEDUCATIC%202024.pdf
5. Христов, И. (2025). „Научно коректното представяне на аутизма във филма „Темпъл Грандин“, Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2023-2024, НБУ, ISSN 2535-1079 (online) (под печат)
6. Hristov, I. (2025). The True and the Deceptive Faces of Consumer Insights in Advertising. Сборник към VIII Младежка научна конференция „Изкуство и контекст 2025“, БАН (под печат)
- Курсове от текущия семестър: