д-р Кремена Георгиева
Професионална автобиография:
ОБРАЗОВАНИЕ
2008-2012 Доктор
СУ „Св. Климент Охридски”, Философски факултет, Катедра Реторика
Изследва връзката между медии, реторика и PR в съвременните комуникационни форми.
Юли 2010 Лятно докторантско училище по аргументация и убеждаваща комуниакция
Амстердамски универскитет, Департамет – Реторика, комуникации и аргументация
Проф. Frans H. van Eemeren
Развива съвременни имплементации на аргументацията и убеждаващата комуникация
2006-2007 Магистър
СУ „Св. Климент Охридски”, Философски факултет, Катедра Реторика
Съвременна реторика, класическа реторика, убеждаваща комуникация
2002-2006 Бакалавър
СУ „Св. Климент Охридски”, Факултет по журналистика и масова комуникация, Връзки с обществеността
PR, комуникации, маркетинг
СПИСЪК С ПУБЛИКАЦИИ
НАУЧНИ ПУБЛИКАЦИИ:
1. Георгиева К., ПР специфики на уеб 2.0. Интерактивен модел за ПР комуникация, електронно научно списание - ISSN 13144-4464, 2014
2. Георгиева К., Ефективна ПР комуникация в рамките на интернет дискурса, ИК на НВУ „Васил Левски”, ВТ, 2014
3. Георгиева К., Реторическата аргументация в кандидат-президентската кампания 2011, Теория и история на реториката, УИ „Св. Климент Охридски”, С., 2014, 276-303.
4. Георгиева К., Реторически ПР. Методика за ПР ефективност, сп. „Реторика и комуникации”, електронно научно списание - ISSN 13144-4464, 02.2013
5. Георгиева К., Реторическата аргументация в рамките на ПР дискурса, БАН, ИК “Проф. Марин Дринов”, 2013
6. Георгиева К., Реторическата концепция на Стивън Тулмин и значението на средата в съвременния ПР дискурс, ИК на НВУ „Васил Левски”, ВТ, 2012, стр. 182-188.
7. Георгиева К., ПР и реторика в съвременната комуникационна среда, ЮЗУ „Неофит Рилски”, Благоевград, 2012
8. Георгиева К., Реторически аспекти на първото медийно представяне на посланик Марси Рийс в България, НВУ „Васил Левски”, ВT, 2012, стр.135- 144.
9. Георгиева К., Реторическата аргументация в комуникацията на медиите, реализирана във Facebook, Комуникации във виртуална среда, УИ „Св. Кл. Охридски”, С., 2010, 76-87.
10. Георгиева К., Реторически особености на ПР събитието, Съвременни реторически практики, ИК „Семарш”, С., 2010, 136-156.
11. Георгиева К., ПР и реторика, Сборник от ХІІ Лятна школа по връзки с обществеността 2010 ”Комуникационни практики и вътрешни публики”, София: НБУ, 2010.
12. Георгиева К., ПР, реторика и медии в измеренията на обществената комуникация. Особености на „Кръговата теория”, Докторантски изследвания по социални и хуманитарни науки, кн.2, УИ „Св. Кл. Охридски”, С., 2010, 259-276.
13. Георгиева К., „PR.Реторика.Медии”, Джикс, С., 2009, стр.256., ISBN 978-954-92407-1-9
14. Георгиева К., Преспапката за пресконференции (организационни, културни и реторични особености), сп. Бизнессекретар, кн. 4/2008, стр. 13-18.
15. Георгиева К., Бизнес комуникация и бизнес облекло в телевизионното ораторство, Психологически изследвания, БАН, ИК “Проф. Марин Дринов”, кн. 2, 2008, 179-186.
НАУЧНО-ПОПУЛЯРНИ ПУБЛИКАЦИИ:
1. Георгиева К., Facebook EdgeRank за начинаещи, 7.05.2013,
http://newtrend.bg/marketing/pr/fatseedgerank-za-nachinaeshhi
2. Георгиева К., Как да изплуваме в морето от професионални събития?, 29.04.2013,
http://newtrend.bg/marketing/pr/kak-da-izpluvame-v-moreto-ot-profesionalni-sbitiya
3. Георгиева К., Chek-list за безпроблемни събития, 22.04.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/chek-list-za-bezproblemni-sbitiya
4. Георгиева К., „Железният” стил на Желязната Лейди, 15.04.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/zhelezniyat-stil-na-zhelyaznata-leydi
5. Георгиева К., Спечелете си награда и разкажете на всички, 8.04.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/spechelete-si-nagrada-i-razkazhete-na-vsichki
6. Георгиева К., „Без страх” за говоренето пред публика, 25.03.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/bez-strah-za-govoreneto-pred-publika
7. Георгиева К., PR събитията и други важни постановки, 18.03.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/pr-sbitiyata-i-drugi-vazhni-postanovki
8. Георгиева К., Колко е важно да бъдеш етичен в комуникациите, 11.03.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/kolko-e-vazhno-da-bdesh-etichen-v-komunikatsiite
9. Георгиева К., Най-големите митове за онлайн репутацията, 04.03.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/nay-golemite-mitove-za-onlayn-reputatsiyata
10. Георгиева К., Трите думи в кризисния PR – открити, смели, искрени, 25.02.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/trite-dumi-v-krizisniya-pr-otkriti-smeli-iskreni
11. Георгиева К., PR и продуктовото позициониране, 19.02.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/pr-i-produktovoto-pozitsionirane
12. Георгиева К., PR, Pinterest и силата на визуалното убеждаване, 11.02.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/pr-pinterest-i-silata-na-vizualnoto-ubezhdavane
13. Георгиева К., Когато имиджът и репутацията не са просто „кухи” думи, 04.02.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/kogato-imidzht-i-reputatsiyata-ne-sa-prosto-kuhi-termini
14. Георгиева К., Как да бъдем още по успешни в убеждаващата си комуникация?, 28.01.2013, http://newtrend.bg/marketing/pr/kak-da-bdem-oshhe-po-uspeshni-v-ubezhdavashhata-si-komunikatsiya
15. Георгиева К, ПР и отдадените потребители, сп. SIGNCAFE, 11-12/2011, 171-173.
16. Георгиева К, Технологии, иновации, ПР, сп. SIGNCAFE, 10/2011, 87(87-88).
17. Георгиева К, ПРодуктовото позициониране, сп. SIGNCAFE, 9/2011, 75(75-79).
18. Георгиева К, ПР Ефективност, сп. SIGNCAFE, 7/2011, 64 (64-66).
19. Георгиева К, Политическият ПР, сп. SIGNCAFE, 4/2011, 67(67-73).
20. Георгиева К, ПР Клишетата, сп. SIGNCAFE, 3/2011, 74 (74-78).
ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ
От февруари 2017 до сега Столична община – медиен експерт
Декември 2014 – юли 2016
Министерство на труда и социалната политика -
Директор „Връзки с обществеността и протокол“
Юли 2013 – декември 2014
Министерство на околната среда и водите -
Началник „Връзки с обществеността и протокол“
Септември 2010 – Август 2012 Списание SIGNCAFE - Отговорен редактор PR раздел
Юни 2009 – Май 2010
M3 Communications College -Директор
Февруари 2005 – юни 2007 БНТ - главна редакция "Общество" – редактор/отговорен редактор
Публикации:
- Курсове от текущия семестър: