Рекламен мениджмънт и визуален брандинг
Кратко представяне на програмата:
Програмата е насочена към получаване на необходимите практически и теоретични знания за управлението на рекламния процес, като се разглеждат гледните точки на отделните участници в него - рекламодател, рекламна агенция, медия и потребители. Програмата фокусира практическите умения върху рекламната агенция - нейната роля и функции в разработването на интегрирани корпоративни комуникации. Поради нуждата все повече рекламни агенции да предлагат не просто добре планирани рекламни кампании и творчески идеи, а интегрирани комуникационни решения, програмата има за цел да развие в практичен план:
- интегрирането на рекламата с алтернативните форми на корпоративна комуникация, включително и нетрадиционните похвати.
- интегрирането на творческия процес в управлението на комуникационните канали и тяхната взаимна зависимост и допълняемост.
- изграждането и мениджмънта на брандове.
Преподавателският състав е с богат практически опит (наред с теоретичните познания) в управлението на рекламния процес, както в ролята на рекламодатели, така и на рекламни агенции и медии. Това разкрива отлични възможности пред записалите програмата не само да натрупат необходите теоретични знания, но и да осмислят теорията с богата практика. Поради тази причина в програмата са залегнали разнообразни практически извънаудиторни модули - семинари с участието на водещи специалисти от практиката. Партньори на програмата са Българската асоциация на рекламодателите, Българската асоциация на комуникационните агенции и международната организация European Institute for Commercial Communications Education.
Всяка година студентите от програмата имат възможност да участват безвъзмездно и в редица допълнителни практически обучения, като Google Certification Academy, Рекламна академия на Българската асоциация на комуникационните агенции и Българската асоциация на рекламодателите, Форум на рекламата и други, които ги срещат с представители на бизнеса.
При необходимост програмата предлага подготвителен модул за кандидати от други образователни области.
Интерактивна презентация на програмата: https://indd.adobe.com/view/41a4651d-569a-4a3a-8217-b4dac409174d
- проф. д-р Грета Дерменджиева CASB533 Страниране (InDesign)
- проф. д-р Десислава Бошнакова ADVM204 Външни и вътрешни ПР комуникации
- проф. д-р Христо Катранджиев ADVB602 Рекламен мениджмънт
- проф. Иван Георгиев CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- доц. д-р Албена Павлова ADVM321 Сексуални и еротични апели в рекламата
- доц. д-р Даниела Кадийска ADVB005 Интегрирани маркетингови комуникации ADVB101 Приложни аспекти на рекламата ADVB201 Рекламата - практически решения ADVM124 Творческото мислене като умение ADVM220 Продуктово позициониране CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- доц. д-р Димитър Димитров CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- доц. д-р Енчо Найденов ADVM308 Фотография и реклама
- доц. д-р Калина Христова ADVM310 Творчески практики
- доц. д-р Кристиян Постаджиян ADVB005 Интегрирани маркетингови комуникации ADVB012 Медийна реклама ADVB569 Проект: Изследване на медийна среда ADVM001 Проект: Интегрирана комуникационна кампания ADVM111 Семинар: Регулиране, саморегулиране и социална отговорност на рекламата в България ADVM112 Семинар: Рекламен и медиен пазар ADVM113 Семинар: Роля и функции на рекламодателите в рекламния процес ADVM115 Практика "Рекламна академия" ADVM116 Семинар: Производство в рекламния процес ADVM117 Практика "Онлайн реклама" ADVM119 Принципи на маркетинговите комуникации ADVM125 Проект: Дневникът на един рекламист I част ADVM136 Проект: "Да мислим като потребители" ADVM202 Планиране и оценка на медийни рекламни кампании ADVM213 Семинар: Рекламни фестивали ADVM214 Семинар: Медийно планиране ADVM227 Проект: Дневникът на един рекламист II част ADVM307 Стаж CASB569 Реклама и медии CASB861 Международна реклама
- доц. д-р Надя Маринова ADVB008 Маркетинг микс
- доц. д-р Соня Алексиева ADVM304 Събитиен мениджмънт и спонсорство
- доц. д-р Стефан Серезлиев ADVM104 Мениджмънт на дизайна в рекламата ADVM203 Реклама, бранд и визуални комуникации ADVM225 Текстът в рекламата и ИМК
- доц. Правда Кирова ADVM326 Драматургия на екранни рекламни форми
- гл. ас. д-р Боряна Гигова ADVM103 Управление на връзките агенция-клиент
- гл. ас. д-р Боян Кутевски CASB761 Копирайтинг и медийни формати
- гл. ас. д-р Десислава Данкова ADVM204 Външни и вътрешни ПР комуникации
- гл. ас. д-р Румяна Стефанова ADVB007 Компютърна обработка на изображението в рекламата ( Photoshop) ADVB010 Компютърни графични средства в рекламата ( CorelDRAW)
- гл. ас. д-р Севина Иванова CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- ас. Силвия Иванова CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- д-р Ваня Бабанин ADVM123 Рекламни стратегии на бранда ADVM324 Бранд мениджмънт
- преп. Ангелина Василева ADVM215 Визуални практики и потребителско поведение в рекламата
- Александра Стоименова-Атанасова ADVM120 Бриф и инсайт в рекламата
- Георги Малчев ADVM300 Рекламна комуникация в Интернет ADVM330 Комуникации в социалните медии
- Дорина Минковска ADVB202 Творчески техники в рекламата CASB769 Творческа стратегия в рекламата CASB860 Корпоративна идентичност и имидж
- Елена Колева ADVM226 Методи за изследване на рекламното въздействие
- Желез Атанасов ADVM132 Стратегическо планиране в рекламата
- Иван Христов ADVM120 Бриф и инсайт в рекламата ADVM130 Инструменти за визуализация в творческия процес ADVM219 Психологически аспекти на рекламата
- Николай Тинков ADVM311 Рекламни казуси