ADVB715 Рекламни казуси и практики
Анотация:
Курсът Рекламни казуси и практики е с изцяло практическа насоченост - черпейки опит от сферата на рекламата и комуникацията. Разглеждат и се обсъждат реални кампании и казуси от практиката на български и международен пазар от гледна точка на бизнеса. Покриват се основни елементи от ежедневната работа на един маркетолог – бриф, лансиране на нов продукт, комуникационна платформа, работа с творчески агенции и съвременни подходи за комуникация.
Основната цел на курсът е да свърже знанията и опита на студентите с реални и ефективни казуси от сферата на маркетинга, и да провокира разговор и анализ по различните теми.
В рамките на курса, студентите ще могат да приложат придобитите знания и умения от предходни курсове в програмата.
Преподавател(и):
Николай Тинков
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• взаимовръзката между бизнеса, ролята на рекламата и маркетинга
2) могат
• да анализират рекламни кампании
• да разбират приноса на рекламата към успеха на организацията
Предварителни изисквания:
-
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Бранд и бранд позициониране
- Ефективния бриф и неговите елементи
- Комуникационни платформи на брандовете
- Иновации и лансиране на нови продукти
- Връзката между бизнес цели и креативни решения
- Отношения клиент-агенция
- Актуални похвати в маркетинга
Литература по темите:
• Byron Sharp, How brands grow Part 1, Oxford University Press, 2010
• Byron Sharp, How bands grow Part 2, Oxford University Press, 2021
• David Robertson, The Power of Little Ideas: A Low-Risk, High Reward Approach to Innovation, Harvard Business Review Press, 2017