BAMB724 Семинар Управление на продукти, марки и взаимоотношенията с потребителите
Анотация:
Курсът е насочен към една популярна и актуална тема най-вече сред заетите в сектора на рекламата, но на която и бранд мениджърите следва да гледат сериозно и с нужния стратегически поглед. Темите в него са свързани с разказването на истории като стратегически комуникационен подход в брандинга и като техника за създаване на конкретни рекламни послания и кампании. Архетипите на К.Г. Юнг се разглеждат в контекста на персонализиране на бранда и дълготрайното комуникаране на неговите мисия, ценности и конкретни стойностни предложения.
Преподавател(и):
доц. Димитър Трендафилов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Студенте ще могат да различават частите на една история, свързана с даден бранд и да създават собствена такава. Ще могат също така на определят архетипа, стоящ зад даден бранд и да анализират как той е използван по отделните комуникационни канали.
Предварителни изисквания:
Завършен курс по основи на маркетинга.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Семинар
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение в курса. Теория на историята и нейното разказване.
- Разказването на истории в полза на комуникацията на търговските марки. Историите и рекламата.
- Разказване на марковите истории по различни канали. Психологическите архетипи и тяхното приложение в бранднига и комуникациите на брандовете.
- Дискусии по конкретни кампании на известни марки.
Литература по темите:
The Hero and the Outlaw, Margaret mark & Carol Pearson
Storybranding: Creating Stand-out Brands through the Power of Story, Jim Signorelli
Positioning: The Battle For Your Mind, Al Ries & Jack Trout
On Advertising, David Ogilvy
Как марките стават икони, Дъглас Холт
Легендарните марки, Лорънс Винсент
Средства за оценяване:
Самостоятелен проект - разработка по избран бранд - 100%