BAMB724 Семинар Управление на продукти, марки и взаимоотношенията с потребителите

Анотация:

Курсът е насочен към една популярна и актуална тема най-вече сред заетите в сектора на рекламата, но на която и бранд мениджърите следва да гледат сериозно и с нужния стратегически поглед. Темите в него са свързани с разказването на истории като стратегически комуникационен подход в брандинга и като техника за създаване на конкретни рекламни послания и кампании. Архетипите на К.Г. Юнг се разглеждат в контекста на персонализиране на бранда и дълготрайното комуникаране на неговите мисия, ценности и конкретни стойностни предложения.

прочети още
Маркетинг

Преподавател(и):

доц. Димитър Трендафилов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Студенте ще могат да различават частите на една история, свързана с даден бранд и да създават собствена такава. Ще могат също така на определят архетипа, стоящ зад даден бранд и да анализират как той е използван по отделните комуникационни канали.
Предварителни изисквания:
Завършен курс по основи на маркетинга.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Семинар

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Въведение в курса. Теория на историята и нейното разказване.
  2. Разказването на истории в полза на комуникацията на търговските марки. Историите и рекламата.
  3. Разказване на марковите истории по различни канали. Психологическите архетипи и тяхното приложение в бранднига и комуникациите на брандовете.
  4. Дискусии по конкретни кампании на известни марки.

Литература по темите:

The Hero and the Outlaw, Margaret mark & Carol Pearson

Storybranding: Creating Stand-out Brands through the Power of Story, Jim Signorelli

Positioning: The Battle For Your Mind, Al Ries & Jack Trout

On Advertising, David Ogilvy

Как марките стават икони, Дъглас Холт

Легендарните марки, Лорънс Винсент

Средства за оценяване:

Самостоятелен проект - разработка по избран бранд - 100%