BAMB807 Стратегически маркетинг
Анотация:
Курсът е обобщаващ. Цели да синхронизира и обобщи знанията на студентите от модул „Маркетинг” и да провери създадените знания и умения за съставянето на действащ стратегически план на организацията. Разглеждат се различните видове стратгии и очакваните от тях резултати.
Преподавател(и):
проф. Иван Боевски д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите ще: 1. Знаят особеностите и видовете маркетингови стратегии
2. Могат да съставят и следят за изпълнениета на стратегически маркетингов план
1) знаят:
• Различните видове маркетингови стратегии и условията, при които е подходящо те да се реализират
• Системата на подготвяне на маркетингова стратегия и нейния мониторинг
2) могат:
Да подготвят маркетингова стратегия и да я обосновават
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Кръстева Невяна, Петрова Ива, Стратегически маркетинг- маркетингови стратегии, С. 2007г.
Допълнителна литература:
1. Кръстева Н., „Направи си сам...маркетинг: Творчески стратегии в рекламата по време на криза”, ISBN: 978-954-323-548-3, Издателство „Авангард прима”,София, 2009
2. Кръстева Н.,„Маркетинг по време на рецесия”- ISBN: 978-954-323-555-1, Издателство „Авангард прима”,София, 2009
3. Кръстева Н.,„Дистрибуционна политика. Стопанска логистика”- ISBN: 978-954-323-506-3, Издателство „Авангард прима”,София, 2009
4. Кръстева Н.,„Основи на маркетинга”- ISBN: 978-954-323-561-1, Издателство „Авангард прима”,София, 2009, 290стр.
Средства за оценяване:
тестове-40%
семинари-20%
други-40%