ADVB621 Практика: От идеята до крайния продукт
Анотация:
Практиката се провежда под формата на участие в Академия за иновации. В рамките на събитието студентите имат възможността да разработват и презентират самостоятелни идеи по различни теми.Програмата е наситена с панели, които да помогнат на участниците да получат конкретни практически знания как да разработят и презентирате идеите си, с помощта на ментори.
Преподавател(и):
доц. Даниела Кадийска д-р
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) ще знаят
• Как изучаваното в рамките на лекционните курсове се прилага на практика
2) ще могат
• да планират и провеждат сами процеси, свързани с развитието на една рекламна и медийна кампания.
Предварителни изисквания:
-
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Двудневен панел - Академия по иновации
Литература по темите:
• Harold A. Linstone and Murray Turoff (eds), 1975: The Delphi Method: Techniques and Applications (http://is.njit.edu/pubs/delphibook/index.html)
• Ашли Ванс, Илън Мъск, изд. Кръгозор 2016
• Питър Дракър, Иновации и предприемачество, изд. Класика и стил, 2002
• Стивън Джонсън, Как се раждат добрите идеи. Естествената история на иновациите, изд. Изток-Запад, 2012
• Филип Котлър и Фернандо Триас де Бес, Латерален маркетинг – нови техники за нестандартни идеи, Прев. Десислав Джарков, София: Локус, 2007
• Майкъл Пауъл, Фитнес за ума. задачи и упражнения за поддържане на ума в добра форма, Прев. Иля Илиев, София: Книгомания, 2016
• Хосе Силва, Ед Бърнд Младши, Силва Метод за професионални търговци: Силата на продажбите, София: Нова епоха – Юнивърс, 2014
• Алдер, Хари, НЛП – Нов път към съвършенство,София: Кръгозор, 2003
• Едуард де Боно, Шестте медала за стойност, София: Locus, 2010
• Едуард де Боно, Шестте рамки на мислене , София: Locus, 2010
• Едуард де Боно, Практическото мислене, София: Кибеа, 2000
• Lateral thinking: Creativity Step by Step / Edward de Bono, Penguin Books, 1977
• Тони Бюзан, Силата на творческата интелигентност - 10 начина да развихрим творческия си гений, София: Изток-Запад, 2013
• Тони Бюзан, Използвай интелекта си, София: Кибеа, 2000
• Juicing the Orange: How to Turn Creativity into a Powerful Business Advantage / Pat Fallon, Fred Senn. Harvard Business Review Press; 1 edition (July 18, 2006).
• Hey, Whipple, Squeeze This: The Classic Guide to Creating Great Ads / Luke Sullivan. Wiley; 3 edition (February 8, 2008). 352 p.
Заглавия, които можете да намерите в Библиотеката на НБУ:
• Шестте медала за стойност / Едуард де Боно; Прев. Валентина Стоева. София: Locus, 2010. 159 с.;Сигнатура: 338.2 / Б 626
• Мислене за промяна: Единадесет мисловни умения, които ще ви изведат до успеха / Джон Максуел; Прев. Людмила Андреева. София: Класика и Стил, 2006;Сигнатура: 159.95 / М 198.