CITB511 Практически занятия по основи на компютърните игри

Анотация:

В рамките на курса студентите се научават как да прилагат на практика предаваното в рамките на теоретичния курс.

прочети още
Информационни технологии

Преподавател(и):

проф. Стоян Малешков  д-р
гл. ас. Димо Чотров  

Описание на курса:

Компетенции:

След завършване на курса студентите могат да разработват прости 2D и 3D компютърни игри, включващи и базови форми на изкуствен интелект за игри.
Предварителни изисквания:
Обектно ориентирано програмиране

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Английски

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Разработка на текстова игра тип куиз
  2. Разработка на 2D игра тип куиз
  3. Създаване на модел с DCC приложение (3ds Max)
  4. Генериране на терен с (legacy) OpenGL
  5. Криви на Безие
  6. Прост мултиплеър
  7. Засичане на сблъсъци, тригери, физична симулация с Unity
  8. Реализация на алгоритми за NPC

Литература по темите:

https://learn.unity.com/

https://www.youtube.com/user/BSVino

https://handmadehero.org/

http://www.red3d.com/cwr/games/

http://www-cs-students.stanford.edu/~amitp/gameprog.html