CITB511 Практически занятия по основи на компютърните игри
Анотация:
В рамките на курса студентите се научават как да прилагат на практика предаваното в рамките на теоретичния курс.
Преподавател(и):
проф. Стоян Малешков д-р
гл. ас. Димо Чотров
Описание на курса:
Компетенции:
След завършване на курса студентите могат да разработват прости 2D и 3D компютърни игри, включващи и базови форми на изкуствен интелект за игри.
Предварителни изисквания:
Обектно ориентирано програмиране
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Английски
Теми, които се разглеждат в курса:
- Разработка на текстова игра тип куиз
- Разработка на 2D игра тип куиз
- Създаване на модел с DCC приложение (3ds Max)
- Генериране на терен с (legacy) OpenGL
- Криви на Безие
- Прост мултиплеър
- Засичане на сблъсъци, тригери, физична симулация с Unity
- Реализация на алгоритми за NPC
Литература по темите:
https://learn.unity.com/
https://www.youtube.com/user/BSVino
https://handmadehero.org/
http://www.red3d.com/cwr/games/
http://www-cs-students.stanford.edu/~amitp/gameprog.html