MEPB513Z Практика: Туристически борси, изложения и културни атракции
Анотация:
Практиката е свързана с курса "Туристически изложения и културни атракции" и въвежда студентите в реална професионална среда - същността на туристическите борси, изложения и културни атракции като част от промоцирането и рекламирането на туристическите дестинации и различните туристически продукти в рамките на индустрията на гостоприемството. Участието в най-известните международни, национални и регионални туристически борси и изложения дава възможност за свързване на теоретичното обучение с практиката, за срещи с професионалисти и утвърдени имена в бранша и др.
Студентите придобиват знания и умения, свързани с етапите на подготовката, организацията и провеждането на различните видове културни атракции.
Целта е да се запознаят с добрите практики в областта на рекламата и връзките с обществеността при провеждане на на туристическите борси, изложения и културни атракции

Преподавател(и):
доц. Соня Алексиева д-р
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
" как се планира, организира и провежда туристическо изложение
" как се планира съпътстваща програма на туристическите борси и изложения
" основни творчески и практически стъпки при подготовката на щандове, атракции и презентации за туристически борси и изложения
" какво е значението на културните атракции в туризма
" същността на работата на аниматорите и мениджърите в туризма при организиране на културни атракции
" спецификата на атракциите в контекста на основните аспекти на събитийния мениджмънт
2) могат:
" да използват ефективно традиционните и онлайн комуникациите при контакти с клиенти, партньори и спонсори при подготовката и организацията на туристически борси
" да подготвят текстове за уеб страници на туристически борси и изложения
" да изготвят план за организиране и провеждане на събитие: атракция
" да изготвят проект за програма на културна атракция
" да различават събитийната от развлекателната индустрия
" да привличат външните и вътрешните заинтересовани публики
" да използват новите медии, социалните мрежи и др. в събитийния мениджмънт
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Интернет източници:
www.tourism.government.bg
www.wold-tourism.org
www.wttc.org
http://www.unesco.org/
http://www.visiteurope.com/
http://www.itb-berlin.de
http://www.moscowworkshop.com/
http://www.wtmlondon.com
http://www.worldtravelfair.com.cn/
http://www.holidayfair-sofia.com/
http://www.thexperts.bg/
http://www.horemag.bg
http://www.bacchus.bg
www.events-magazine.com/en/Magazin_events.htm
www.ifeaeurope.com/
www.prsa.org
www.events.bg/bg/
Средства за оценяване:
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА Курсов проект