MEPB513Z Практика: Туристически борси, изложения и културни атракции

Анотация:

Практиката е свързана с курса "Туристически изложения и културни атракции" и въвежда студентите в реална професионална среда - същността на туристическите борси, изложения и културни атракции като част от промоцирането и рекламирането на туристическите дестинации и различните туристически продукти в рамките на индустрията на гостоприемството. Участието в най-известните международни, национални и регионални туристически борси и изложения дава възможност за свързване на теоретичното обучение с практиката, за срещи с професионалисти и утвърдени имена в бранша и др.

Студентите придобиват знания и умения, свързани с етапите на подготовката, организацията и провеждането на различните видове културни атракции.

Целта е да се запознаят с добрите практики в областта на рекламата и връзките с обществеността при провеждане на на туристическите борси, изложения и културни атракции

прочети още
Мениджмънт на екскурзоводството и туристическа анимация (професионален бакалавър)

Преподавател(и):

доц. Соня Алексиева  д-р
гл. ас. Стефания Темелкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

" как се планира, организира и провежда туристическо изложение

" как се планира съпътстваща програма на туристическите борси и изложения

" основни творчески и практически стъпки при подготовката на щандове, атракции и презентации за туристически борси и изложения

" какво е значението на културните атракции в туризма

" същността на работата на аниматорите и мениджърите в туризма при организиране на културни атракции

" спецификата на атракциите в контекста на основните аспекти на събитийния мениджмънт

2) могат:

" да използват ефективно традиционните и онлайн комуникациите при контакти с клиенти, партньори и спонсори при подготовката и организацията на туристически борси

" да подготвят текстове за уеб страници на туристически борси и изложения

" да изготвят план за организиране и провеждане на събитие: атракция

" да изготвят проект за програма на културна атракция

" да различават събитийната от развлекателната индустрия

" да привличат външните и вътрешните заинтересовани публики

" да използват новите медии, социалните мрежи и др. в събитийния мениджмънт


Предварителни изисквания:


Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Практика, практикум

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

Интернет източници:

www.tourism.government.bg

www.wold-tourism.org

www.wttc.org

http://www.unesco.org/

http://www.visiteurope.com/

http://www.itb-berlin.de

http://www.moscowworkshop.com/

http://www.wtmlondon.com

http://www.worldtravelfair.com.cn/

http://www.holidayfair-sofia.com/

http://www.thexperts.bg/

http://www.horemag.bg

http://www.bacchus.bg

www.events-magazine.com/en/Magazin_events.htm

www.ifeaeurope.com/

www.prsa.org

www.events.bg/bg/

Средства за оценяване:

ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА Курсов проект