BAHR535 Техники и средства за комуникация в ресторантьорството (на френски език)

Анотация:

Курсът е едносеместриален, с хорариум 120 часа, и цели да развие уменията на обучаемите да изграждат мисловен процес на френски език, да построяват правилно въпроси и изречения, да провеждат успешно устна комуникация на френски, да водят делова кореспонденция на френски език в областта на ресторантьорството и да овладеят необходимите техники и средства за изразяване на френски език.

прочети още
Мениджмънт на хотелиерството и ресторантьорството (професионален бакалавър)

Преподавател(и):

преп. Десислава Илиева  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

• Професионалната терминология в областта на ресторантьорството на френски език

• Овладели са техниките и средствата за успешна професионална комуникация в областта на ресторантьорството

2) могат:

• Да провеждат успешно устна комуникация в областта на ресторантьорството на френски език

• Да водят делова кореспонденция в областта на ресторантьорството на френски език


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

• Успешно завършен курс BAHR 335 и 435

• Познания по терминология в областта на ресторантьорство на български език



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Френски

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Presenter le restaurant,ses equipements et sa localisation.
  2. Informer le client sur les differents services.
  3. Les profils de poste au restaurant, organigramme
  4. Prendre une reservation au restaurant – par telephone ou par Internet
  5. Faire une confirmation de reservation par courrier electronique.
  6. Modification, annulation de reservation.
  7. Refuser une reservation.
  8. L'accueil du client au restaurant. Installer le client a table
  9. Accueillir un groupe.
  10. Decrire un plat
  11. Les verbes de cuisine
  12. Prendre une commande au restaurant
  13. Preparer le depart du client
  14. Presenter la note au restaurant
  15. Evaluer les prestations du restaurant
  16. Les reclamations et les reponses aux reclamations au restaurant

Литература по темите:

1.CORBEAU Sophie-„Hotellerie-restauration.com”-CLE International,Paris-2006.

2.GREGOIRE Maya,TIEVNASE Odile-“Grammaire progressive du francais”-CLE International,Paris/Colibri,Sofia-2001.

3. СОТИРОВА Адриана - Балчева, ДОНЧЕВА Венета – Le francais parle – premiere partie - София, 1990

4. Sotirova A, Popova N, Lekov L. - Correspondance commerciale - deuxieme edition remaniee

5.Iliev Andrey, Francais des affaires – Gabrovo, 2002

Средства за оценяване:

ТЕСТ 40%

ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА 30%

УСТЕН ИЗПИТ 30%