BAMB524 Практика

Анотация:

Целта на практиката е студентите да приложат научените знания и умения при решаването на казуси.

Целта на практиката е да формира в студентите практически умения в областта на маркетинга и по-конкретно - в оценката на маркетинговите стратегии.

прочети още
Маркетинг

Преподавател(и):

доц. Надежда Димова  д-р
гл. ас. Стефания Темелкова  д-р
гл. ас. Росица Накова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Студентите ще развият компетенции в изграждане на маркетинговите стратегии и ще могат да използват тези знания за решаване на практически казуси.
Предварителни изисквания:
Студентите са имат знания по следните дисциплини:

-Основи на маркетинга;

-Микроикономика;

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Практика, практикум

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Създаване на план за реализарина на практиката.
  2. Обсъждане на точките в плана за практиката с ментора на практиката
  3. Реализация на проекта.

Литература по темите:

Няма