BAMB524 Практика
Анотация:
Целта на практиката е студентите да приложат научените знания и умения при решаването на казуси.
Целта на практиката е да формира в студентите практически умения в областта на маркетинга и по-конкретно - в оценката на маркетинговите стратегии.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
гл. ас. Росица Накова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Студентите ще развият компетенции в изграждане на маркетинговите стратегии и ще могат да използват тези знания за решаване на практически казуси.
Предварителни изисквания:
Студентите са имат знания по следните дисциплини:
-Основи на маркетинга;
-Микроикономика;
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Създаване на план за реализарина на практиката.
- Обсъждане на точките в плана за практиката с ментора на практиката
- Реализация на проекта.
Литература по темите:
Няма